Hvor mange år imellem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.510 visninger
16 svar
1 synes godt om
12. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Jer med fire børn, hvor mange år har i imellem jeres børn? 

Hvad var det hårdeste ved at gå fra 3 børn til 4? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2015

Tvebakken

Anonym skriver:

Hej allesammen

Vores 4 er: 1/2 - 2 1/2 - 8 1/2 - 10 1/2.

Der er altså 10 år fra ældste til yngste og vel nærmest 2 hold. 2 år mellem de to store, så en pause på 6 år og så 2 år mellem de to små(sådan plus/

minus nogle måneder. ��)

det hårdeste fra 3 til 4.. Tja, må vel være hænder eller manglen på samme - specielt når man er alene med alle og ammer. Så er man lidt låst ind imellem. 

Og så den dårlige samvittighed overfor de store - det er ligesom altid dem, der skal vente eller hjælpe. 

Men de er så glade for deres søskende og plager endda om flere, så helt slemt kan det ikke være. De har så meget glæde af hinanden. Men nu er det også slut. ��

Anmeld Citér

12. januar 2015

Kløver

Anonym skriver:

Hej allesammen

Vi får 4.5 år mellem nr 1 og nr 4. Nr 4 venter vi til august der er/bliver hhv 14 mdr, 2 år og 2 mdr og 13-14 mdr mellem mine 

Anmeld Citér

12. januar 2015

LJMNA

Har ikk 4 endnu men venter nr 4.

her er 2 år og 10 mdr fra nr. 1 - 2

11 mdr fra nr 2 - 3

20 mdr fra nr. 3 - 4 

Anmeld Citér

12. januar 2015

Hvem?

Hej allesammen

Vi venter nr 4, men det kommer til at se sådan her ud;

Januar 2010

December 2010

September 2013 

Også med termin

Maj/Juni 2015 

�� 

Anmeld Citér

12. januar 2015

Anonym trådstarter

Tvebakken skriver:

Vores 4 er: 1/2 - 2 1/2 - 8 1/2 - 10 1/2.

Der er altså 10 år fra ældste til yngste og vel nærmest 2 hold. 2 år mellem de to store, så en pause på 6 år og så 2 år mellem de to små(sådan plus/

minus nogle måneder. ��)

det hårdeste fra 3 til 4.. Tja, må vel være hænder eller manglen på samme - specielt når man er alene med alle og ammer. Så er man lidt låst ind imellem. 

Og så den dårlige samvittighed overfor de store - det er ligesom altid dem, der skal vente eller hjælpe. 

Men de er så glade for deres søskende og plager endda om flere, så helt slemt kan det ikke være. De har så meget glæde af hinanden. Men nu er det også slut. ��

Var det planlagt at i holde en pause på 6 år? 

Anmeld Citér

13. januar 2015

Tvebakken

Var det planlagt at i holde en pause på 6 år? 

Altså, jeg har altid sagt, jeg skulle have 2 eller 3 børn. 

Da vi havde fået de første to meldte manden ud, at han ikke ville have flere - og det arbejdede jeg jo så på at acceptere. 

Så flyttede vi i eget hus og tiden gik, og pludselig en dag modtager jeg en mail fra min mand, stort set med ordlyden: skal vi ikke gøre dig gravid?!

På det tidspunkt var det vel et par år siden, vi besluttede ikke at få flere. Og da jeg havde tænkt over det nogle måneder, så valgte vi at give det et forsøg. 

Dermed nr 3...

og så syntes vi jo, hun var lidt alene i forhold til de andre - og dermed opstod tanken (og valget om) nummer 4. 

Er glad for min 4'er og var et meget bevidst valg, men havde jeg fået de første 3 tættere, er jeg ikke sikker på, valget havde været det samme. 

Men hvem ved?! 

Anmeld Citér

13. januar 2015

Mille22

Jeg venter "kun" nr. 3, men den yngste er kun 14 mdr. (1år og 9 mdr. ved termin) den ældste 4 et halvt ved termin. Jeg har indtryk af at skridtet fra 2 til 3 er forholdsvist stort. Vil I dele jeres erfaringer?

Anmeld Citér

13. januar 2015

4kløver

Der gik 12 år  

Anmeld Citér

19. februar 2015

MorT3Banditter

Jeg har 3 indtil videre 

De er 10 mdr, 4 år og 6 år. Vi har også leget lidt med tanken om en sidste skud på stammen men er i tvivl om hvornår det skal være 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.