Lillesøster (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
1 svar
8 synes godt om
12. januar 2015

Chevro

Så nåede vi uge 30! 

Har i denne uge været hos læge, JM og til 3D scanning - hun har det super godt, vejer 1322 gram - dog har hun sat sig så langt nede i bækkenet allerede, at vi desværre kun kunne se meget få dele af ansigtet. Men alle mål var super fine! Det er jo det vigtigste 

Jeg synes maven er begyndt at falde lidt ned, og når jeg har det mindste i blæren - genere det når jeg tager skridt! de sidste par døgn er det blevet en smule hårdt om natten (:

så længe hun har det super godt, og bliver derinde noget tid endnu! -> så er mor glad  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2015

VNB

Chevro skriver:

Så nåede vi uge 30! 

Har i denne uge været hos læge, JM og til 3D scanning - hun har det super godt, vejer 1322 gram - dog har hun sat sig så langt nede i bækkenet allerede, at vi desværre kun kunne se meget få dele af ansigtet. Men alle mål var super fine! Det er jo det vigtigste 

Jeg synes maven er begyndt at falde lidt ned, og når jeg har det mindste i blæren - genere det når jeg tager skridt! de sidste par døgn er det blevet en smule hårdt om natten (:

så længe hun har det super godt, og bliver derinde noget tid endnu! -> så er mor glad  

Så fin mavsen er 

Jeg kan også tydeligt mærke at lillepigen er rykket længere ned i bækkenet... 

Går fra på barsels på mandag - det bliver skøøøønt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.