stjernekage, for sjov og øvelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. august 2009

mariamiss6

Idag kom min veninde på besøg, der er sket en stor ændring i hendes udseende, og jeg synes vi fortjente en festlig kage i den anledning. Så jeg lavede et par hurtige, forskellige farvede klumper MMF. Som jeg lagde på en Almindelig AMO chokolade kage, smurt op med nøddecreme (billig nutella)

Så det er bare en undskyldning-for-at-øve-mig-kage.... Noget gik galt med den lilla MMF, som jo udgør bundfarven på kagen, så den er ikke så skide pæn at se på hehe....

MEN den smager godt, og det var overhovedet ikke vammelt med nøddecremen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

mor_sabina

mariamiss6 skriver:

Idag kom min veninde på besøg, der er sket en stor ændring i hendes udseende, og jeg synes vi fortjente en festlig kage i den anledning. Så jeg lavede et par hurtige, forskellige farvede klumper MMF. Som jeg lagde på en Almindelig AMO chokolade kage, smurt op med nøddecreme (billig nutella)

Så det er bare en undskyldning-for-at-øve-mig-kage.... Noget gik galt med den lilla MMF, som jo udgør bundfarven på kagen, så den er ikke så skide pæn at se på hehe....

MEN den smager godt, og det var overhovedet ikke vammelt med nøddecremen....

kommer der ikke et billede?

Anmeld

27. august 2009

mariamiss6

hovsa

Jeg gad ikke lige børste den af, for vi stod 3 mennesker og bare gloede på den kage skulle blive færdig, så vi kunne kaste den i gabet hehe....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2009

mor_sabina

mariamiss6 skriver:

hovsa

Jeg gad ikke lige børste den af, for vi stod 3 mennesker og bare gloede på den kage skulle blive færdig, så vi kunne kaste den i gabet hehe....

Den blev ds fin. Jeg skal ligge et billede ind af mit forsøg en af dagene så kan i ligge flade af grin

Anmeld

27. august 2009

mariamiss6

haha, det er da sikkert ikke engang rigtigt........

jeg brugte et stykke legetøj til at lave stjernerne...

En klods fra Bastians Fischer Price puttekasse hehe. DET er da til at grine over....

Anmeld

27. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Den er rigtig fin det er godt med øvelse!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

28. august 2009

Betina88

Den er så flot af en øvelse at være .. 

Flot klaret ..

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

Øvelse gør mester... Flot kage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.