Hold i ryggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. januar 2015

sne190810

Godaften :-) 

Jeg har døjet med stærke rygsmerter siden i fredags. Det sidder i min lænd, som er stenhård og mit bækken. Udover  stråler det ned i mine ben, specielt mit højre ben. 

Jeg har taget Ibruprofen a' 600 mg 3x dgl uden den store effekt. jeg har smurt med Ipren Gel og kamfercreme forebyggende hver gang jeg har skulle op og sidde, for at kunne holde det ud i lidt tid. 

Jeg er stort set i konstante smerter, værst når jeg sidder ned, til at holde ud når jeg ligger ned og mindst smerte er når jeg står op og går rundt.

Jeg skal have fat i min læge i morgen, for tænker jeg skal henvises til enten en kiropraktor eller fysioterapeut? Eller hvad ville i mene? Hvis der er nogle som sidder med erfaringer eller anbefalinger hører jeg gerne? :-) 

Og har i nogle forslag til hvad det kan være? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

MysteriousAngel

sne190810 skriver:

Godaften :-) 

Jeg har døjet med stærke rygsmerter siden i fredags. Det sidder i min lænd, som er stenhård og mit bækken. Udover  stråler det ned i mine ben, specielt mit højre ben. 

Jeg har taget Ibruprofen a' 600 mg 3x dgl uden den store effekt. jeg har smurt med Ipren Gel og kamfercreme forebyggende hver gang jeg har skulle op og sidde, for at kunne holde det ud i lidt tid. 

Jeg er stort set i konstante smerter, værst når jeg sidder ned, til at holde ud når jeg ligger ned og mindst smerte er når jeg står op og går rundt.

Jeg skal have fat i min læge i morgen, for tænker jeg skal henvises til enten en kiropraktor eller fysioterapeut? Eller hvad ville i mene? Hvis der er nogle som sidder med erfaringer eller anbefalinger hører jeg gerne? :-) 

Og har i nogle forslag til hvad det kan være? 

Du behøver ikke en læges henvisning til en kiropraktor. Den kontakter du selv.

Du lider nok af det jeg selv engang imellem får. En enkelt gang hos en kiropraktor og en sjælden gang imellem opfølgning et par dage efter. Det er nogle voldsomme knæk der kommer men hold da op en lindring. 

Anmeld

11. januar 2015

sne190810

MysteriousAngel skriver:

Du behøver ikke en læges henvisning til en kiropraktor. Den kontakter du selv.

Du lider nok af det jeg selv engang imellem får. En enkelt gang hos en kiropraktor og en sjælden gang imellem opfølgning et par dage efter. Det er nogle voldsomme knæk der kommer men hold da op en lindring. 

Ja, jeg føler også at min ryg har låst sig fast. Så er par knæk kan nok gøre underværker.. 

Tusind tak, snakkede godt med min kæreste omkring henvisning eller ej til kiropraktor, så ville lige høre her for :-)  

Anmeld

11. januar 2015

Stimap

Det lyder som det jeg også døjer med i øjeblikket... Det aller værste for mig er også at sidde ned, så bliver jeg fuldstændig stiv og smerterne stråler op i lænden og ud i højre ben... Når jeg rejser mig kan jeg slet ikke støtte på benet og har store smerter når jeg skal gå... 

Ved mig er det et ledbånd der irritere min iskiasnerve, måske det kunne være det samme ved dig? Jeg går til fysioterapeut, laver øvelser hjemme - hvor jeg får strukket ud og får akupunktur... Det lindre en del, men da mit er kommet efter en "god" gang bækkenløsning, kan de ikke gøre så meget...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.