Vandet gik første gang. Hvad med anden gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.452 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. januar 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg er nysgerrig på at høre hvor mange herinde hvor vandet gik først ved første fødsel? Og hvordan med jeres fødsel nr. 2? Gik vandet også der eller begyndte det med veer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

sommerfuglen82

Her gik vandet 1.gang og 2.gang, men 3.gang startede det med plukveer som så blev til veer og vandet gik først lige inden jeg fødte 

Anmeld

11. januar 2015

Maise86

Omsorgsgiver skriver:

Jeg er nysgerrig på at høre hvor mange herinde hvor vandet gik først ved første fødsel? Og hvordan med jeres fødsel nr. 2? Gik vandet også der eller begyndte det med veer? 

Her gik vandet af sig selv første gang og derefter startede veerne. 

2. gang blev jeg sat igang og vandet gik først da jeg fik presseveer 

Anmeld

11. januar 2015

Misser1989

Begge gange gik vandet som det første kl 8 om morgen 

Anmeld

11. januar 2015

Lise

1. gang startede det ved at vandet gik, og anden gang startede det med veer, og vandet blev taget lige inden fødslen.

Anmeld

11. januar 2015

LJMNA

Mit vand gik 38+4 første gang, fødte 5 timer efter.

anden og tredje gang blev mit vand taget og fødte 3 timer efter

Anmeld

11. januar 2015

Karina84

Første gang gik vandet og derefter kom veerne meeeeget stille og roligt og uden noget rigtig virkning.

Anden gang havde jeg taget tid på veerne det meste af natten og de var nogenlunde regelmæssige, vandet gik hjemme og derefter tog de til og fødte et par timer efter

Anmeld

11. januar 2015

Rockertand

Første og anden gang gik vandet uden veer.

Tredje gang gik vandet først lige før fødsel, men det var pga. forkert hovedstilling, så da hovedet drejede helt rigtigt på plads, gik vandet....samtidigt med en trussel om kejsersnit 

Anmeld

11. januar 2015

stm2812

Mit vand gik første gang i en kæmpe skylle og derefter gik der ikke lang tid før jeg fik veer.

her anden gang fik jeg blot veer. Dog var jeg i tvivl om det var rigtige veer. Men de tog stille og roligt til i styrke og til sidst var der ingen tvivl

fik dog af vide af jordmoderen at min vand var gået, men aner ikke lige hvornår det er sket. Formentlig i badet, da jeg absolut ikke har oplevet det sive eller noget

Anmeld

12. januar 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Tak for svar allesammen 

Kan se at det godt kan lade sig gøre at vandet går først begge gange. Her gik vandet i en stor skylle ved mig første gang så er noget spændt på om det vil gøre det igen denne her gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.