Hejsa...
Min datter har siden onsdag haft hævet tandkød og gullige belægninger i munden og omkring tænderne.. Lægen sagde at det i torsdags ikke så alvorligt ud og det samme sagde tandlægen i fredags men det er siden hen blevet til blæner i munden som bløder og gør ondt...
Kan læse mig frem til at det lyder som om hun har mundbetænelse (herpes i munden) for det har udviklet sig præcis som det står beskrevet her : http://www.sygeboern.dk/sygdom/mundbetaendelse
det starte også med feber sidste søndag og nogle dage frem indtil udbruddet...
Vi har købt panodil til hende som hun får til at sove på og så noget klorhexidin mundskyl til at duppe hendes mund med samt noget gele på apoteket som skulle tage infektioner og smerter i munden som vi også smøre med.. Og det har hjulpet til at hun nu gerne vil spise bløde ting som franskbrød osv.
Nu til mit spørgsmål .. Må hun komme i dp i morgen ? Hun har normal temp og er i ok humør og kan lege osv. Og spiser og drikker fint hvis det bare er blød mm. Der står på siden jeg har linket til at man må sende i dp igen når temp er normal men ville i gøre det ? Er lidt nervøs for om hun smitter alle de andre ?
Anmeld