han vil kun når der er sex i farvandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.455 visninger
11 svar
3 synes godt om
11. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har en rigtig sød kæreste som jeg har to børn med og som er fantastisk til dem.

Vi har en rigtig god rytme i vores lille familie hvor vi både husker at være en familie og et par, men han vil aldrig putte.

Jeg kan godt lide at ligge tæt og nyder at mærke når min kæreste holder om mig - men når han endelig gør det piller han ved mine brystvorter, stikker hånden i trusserne eller prøver at tage dem af. Hvis jeg så af en eller anden grund afviser ham (f.eks. fordi jeg er træt) så flytter han sig væk og vil ikke engang holde om mig.

Hvad kan jeg gøre for at det ikke er dette enten eller? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

BinaMor

har du sagt det direkte. at du bare gerne vil putte? og at det gør dig ked det er enten/eller.

man skal aaaltid huske at mænd er rigtig dårlige tankelæsere

Anmeld

11. januar 2015

lillespir26

Snak med ham om at du nogle gange bare gerne vil putte uden det skal blive til mere 

Anmeld

11. januar 2015

B&J

Sig du vil snakke med ham sæt dig over for ham og fortæl ham det.. ellers fortsætter det jo.... for det hele skal jo ikke altid handle om sex... som du selv skriver det også vil det være dejligt ind i mellem bare kunne putte uden anden ind det

Anmeld

11. januar 2015

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Jeg har en rigtig sød kæreste som jeg har to børn med og som er fantastisk til dem.

Vi har en rigtig god rytme i vores lille familie hvor vi både husker at være en familie og et par, men han vil aldrig putte.

Jeg kan godt lide at ligge tæt og nyder at mærke når min kæreste holder om mig - men når han endelig gør det piller han ved mine brystvorter, stikker hånden i trusserne eller prøver at tage dem af. Hvis jeg så af en eller anden grund afviser ham (f.eks. fordi jeg er træt) så flytter han sig væk og vil ikke engang holde om mig.

Hvad kan jeg gøre for at det ikke er dette enten eller? 

Jeg ville os sige det lige ud, sig at du har behov  for at være tæt uden at det ender i sex

Anmeld

11. januar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

min kæreste kan heller ikke lade være med at pille hvis han holder om mig om aftenen... Men det er ikke nødvendigvis fordi det skal ende med sex... han synes bare det er hyggeligt og nyder at det gør mig glad... og så også fordi han bare ikke gider sove XD

det jeg har gjort er at jeg i stedet for rykker tæt på og holder om ham mens han ligger på siden

jeg får opfyldt mit behov for tæthed og han får ro til at falde i søvn uden at blive distraheret

Anmeld

11. januar 2015

lillespir26

Vendte den lige med min kæreste og han sagde også giv klar besked for når ens dejlige kæreste vil putte går deres tanker og lyster på autopilot  men at de selv gerne vil respektere det hvis de får klar besked 

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

min kæreste kan heller ikke lade være med at pille hvis han holder om mig om aftenen... Men det er ikke nødvendigvis fordi det skal ende med sex... han synes bare det er hyggeligt og nyder at det gør mig glad... og så også fordi han bare ikke gider sove XD

det jeg har gjort er at jeg i stedet for rykker tæt på og holder om ham mens han ligger på siden

jeg får opfyldt mit behov for tæthed og han får ro til at falde i søvn uden at blive distraheret

problemet er at han enten ligger på maven med ansigtet væk fra mig eller piller...

Anmeld

11. januar 2015

modesty

Anonym skriver:

problemet er at han enten ligger på maven med ansigtet væk fra mig eller piller...

Men du svarer ikke på spørgsmålet som stort set alle i tråden stiller dig: Har du snakket med ham om det?

Hvis du har, tror jeg at du må acceptere at det bare er sådan han er skruet sammen. Vi viser alle vores kærlighed på forskellige måder og er til stede i vores kroppe på forskellige måder. Det er selvfølgelig lidt ærgerligt at du ikke kan få det lige som du vil have det, men sådan er det nogle gange. Så længe han viser dig at han elsker dig på andre måder, så tænker jeg at det her er et punkt hvor du kan gå på kompromis. 

Anmeld

11. januar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

hehe selvom kæresten ligger på maven så ligger jeg stadig armen over ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.