igangsættelse hvor mange piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2015

2babygirls

Malle-123 skriver:

Hej skønne kvinder☺

Jeg er idag 41+0 

Jeg er blevet sat igang men der sker Ingen ting. Skal snart have to piller mere..... hvor mange fik i?? Og skal jeg lade være med at have forhøje forventning. 

Fik en, knap 5 timer sener havde jeg født. Det gik lige hurtigt nok til jeg selv fattede Hvad der egentlig skete

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2015

Eliza

2 cm livmoderhals, og HELT lukket var jeg da første pille blev lagt op kl 12. Veerne startede kl ca 16 og han var født 20.42 

så jeg nåede kun 1 selvom de havde givet mig tid til flere dagen efter, og bestemt ikke regne med at der ville ske noget 

Anmeld

10. januar 2015

l.kjoeller

Malle-123 skriver:

Hej skønne kvinder☺

Jeg er idag 41+0 

Jeg er blevet sat igang men der sker Ingen ting. Skal snart have to piller mere..... hvor mange fik i?? Og skal jeg lade være med at have forhøje forventning. 

Fik de første piller kl 10 om formiddagen.  Kl 20 fik jeg regelmæssige  veer. Kl 18 dagen efter blev min datter født 

Anmeld

10. januar 2015

k&k&k&k

Malle-123 skriver:

Hej skønne kvinder☺

Jeg er idag 41+0 

Med den store blev der løst hinder og dagen efter tog de vandet kl. 11 og hun er født kl. 19. 

Med den bette fik jeg 1 pille om formiddagen og en pille om aftenen, gik så med småveer indtil kl. 9 dagen efter hvor de tog vandet og han er født kl. 13. 

Så to nemme igangsættelser og fødsler! 

Go arbejdslyst når du kommer så langt 

Anmeld

10. januar 2015

B&J

MummiT skriver:

Jeg fik 2*2 stk torsdag og fødte fredag kl 3:55

Håber det går så nemt næste gang hos mig

Anmeld

11. januar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
B&J skriver:

Håber det går så nemt næste gang hos mig

Vil ikke sige det var en nem fødsel, men i det mindste var den ikke super lang

Jeg reagerede på pillerne med det samme, så havde veer hele tiden (åbnede mig dog først sent om aftenen)

Anmeld

11. januar 2015

B&J

MummiT skriver:

Vil ikke sige det var en nem fødsel, men i det mindste var den ikke super lang

Jeg reagerede på pillerne med det samme, så havde veer hele tiden (åbnede mig dog først sent om aftenen)

Jaaa mine veer var lige som dine da de endelig var i gang stoppede de aldrig puhh det var også en mega lang fødsel her og især når den først gik i gang kl 21.30 og stoppede først kl 12.10 næste dag men alt det med sygehuset fra den 1marts til den 3marts hvor de prøvede at sætte det i gang fordi mit vand var gået... næste gang max 8 timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.