Arg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.288 visninger
4 svar
2 synes godt om
10. januar 2015

namaha

Arg, alt vokser på dig, mine babser er blevet større, og nu efter kæresten har været væk i 2 dage er det første han siger, ej hvor er din mave vokset.

selvfølgelig ikke mega meget, men den er vokset.

puha, syntes det er slemt at jeg kun er i uge 6 og at jeg allerede er beålevet større 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2015

mor88

namaha skriver:

Arg, alt vokser på dig, mine babser er blevet større, og nu efter kæresten har været væk i 2 dage er det første han siger, ej hvor er din mave vokset.

puha, syntes det er slemt at jeg kun er i uge 6 og at jeg allerede er beålevet større 

Tillykke med graviditeten

er du sikker på du kun er 6+? Jeg er i dag 8+1, andengangsgravid, og kan slet ikke se nogen forskel endnu..

Anmeld

10. januar 2015

modesty

namaha skriver:

Det er da bare så fin en mave. Jeg synes gravide kvinder er smukke, uanset om de har store eller små maver. 

Anmeld

10. januar 2015

namaha

mor88 skriver:

Tillykke med graviditeten

er du sikker på du kun er 6+? Jeg er i dag 8+1, andengangsgravid, og kan slet ikke se nogen forskel endnu..

Jep er helt sikker var til scanning i tirsdags og der var jeg 6+0 henne 

Min mor har sagt at hun og mormor også hurtigt fik mave på, så måske går det i arv, man kan hvis man ved det, tydligt se jeg er gravid, fatter det bare ikke, men det er også dejligt 

Anmeld

10. januar 2015

namaha

Er førstegangs og venter ikke tvillinger  forhåbeligt, hun kunne ikke se to hjerteblink, men sagde at det godt kunne gemme sig bag det andet, så vi venter spændt på uge 9 hvor vi forhåbeligt for at vide om der er en eller to 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.