Pige 2 år og undertøj, hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2015

LLT.

Bodyer er nogo ville os snart skifte til underbukser og undertrøje, t-shirten ville jeg ikke vælge. Og mht underbukserne, min datter på snart 5 vil absolut ikke have trusser på, det skal være bokseshorts til piger, så det er os værd at prøve sig frem der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2015

Princesspigen

LLT. skriver:

Bodyer er nogo ville os snart skifte til underbukser og undertrøje, t-shirten ville jeg ikke vælge. Og mht underbukserne, min datter på snart 5 vil absolut ikke have trusser på, det skal være bokseshorts til piger, så det er os værd at prøve sig frem der

Pt må det blive de underbukser jeg har liggende og så må jeg have købt undertrøjer snart for har kun 2-3 stykker 

Anmeld

10. januar 2015

Clisolka

Vil også sige at det er no-go, når de skal til at af med bleen. Min datter kunne sagtens selv tage bodyen af, men det er meget nemmere kun at smide trusser og bukser, i stedet for at knappe op 

Her vil hun have undertrøje, kortærmet t-shirt på og en langærmet udover  Hun er nu 4 år og går meget op i, om undertøjet passer sammen 

Anmeld

10. januar 2015

Mor til Frederic og Freya

Princesspigen skriver:

Hejsa... 

Min pige er 2 år og 3 måneder.. 

Vi bor i et meget utæt hus og jeg er bange for hun fryser da hun bruger meget tid på gulvet med legetøjet osv.. 

Hun har dagligt ble, strømpebukser, sokker, Bode og bluse på.. Ind i mellem os savlesmæk da hun er god til at spilde, savle lidt når hun har sin sut osv.. 

Vi skal flytte til et varmere hus omkring 1 feb.. 

Men hun skal jo snart starte noget renligheds træning og jeg overhørte på arbejdet det der med det er svært at blive renlig med body på før børnene.. Som første gangs mor har jeg aldrig skinket det en tanke at det faktis er lidt svært at bli renlig med boder (at børnene ikke selv kan få bodyen åbnet når de skal skynde sig at tisse) 

jeg holder stadig lidt fast i bodyen da jeg er bange for hun blir kold, skal jeg frygte det ? 

Og kan men egentlig bruge t-shirt eller skal det være undertrøjer inden under blusen ? Hvad holder de bedst varmen i ? 

Har et hav af t-shirt på nuværende tidspunkt men ingen undertrøjer..? 

Freya bliver 3 år her 16 april og har siden sidste sommer brugt 2 delt undertøj og hun smed ble'en i august.

En god lang undertrøje, kravle ikke så let op og de skiller heller ikke ad på midten.. Så ville ikke frygte det...

Dertil flytter i jo lige om snart...

Anmeld

10. januar 2015

esiuol22

Princesspigen skriver:

Pt må det blive de underbukser jeg har liggende og så må jeg have købt undertrøjer snart for har kun 2-3 stykker 

Hvis det ikke er bodyer der skal sælges og du har en symaskine kan man bare klippe flapperne af og sy rundt så har man en billig undertrøje

Anmeld

11. januar 2015

Princesspigen

esiuol22 skriver:

Hvis det ikke er bodyer der skal sælges og du har en symaskine kan man bare klippe flapperne af og sy rundt så har man en billig undertrøje

Jeg gemmer alt tøjet i håb om at få en til en dag  

og mine evner til at sy er ikke eksisterende 

men smart tricks 

Anmeld

11. januar 2015

lineog4

Skal hun i gang med pottetræning lige nu? 

Mine har gået body helt op til den dag vi tog bleen af - ingen problemer overhovedet. Ingen brug for tilvænning tim at gå med undertøj. Min den mindste gik endda med body uden, men det var sommer og så var den bare ikke knappet  Men det var også fordi han ikke smed bleen sådan vupti af, fordi han ikke kunne finde ud af gå på toilettet når han havde tøj på 

Jeg ville tage det roligt og den dag hun skal have bleen af så skal hun  selvsagt have todelt på...

Anmeld

11. januar 2015

Princesspigen

lineog4 skriver:

Skal hun i gang med pottetræning lige nu? 

Mine har gået body helt op til den dag vi tog bleen af - ingen problemer overhovedet. Ingen brug for tilvænning tim at gå med undertøj. Min den mindste gik endda med body uden, men det var sommer og så var den bare ikke knappet  Men det var også fordi han ikke smed bleen sådan vupti af, fordi han ikke kunne finde ud af gå på toilettet når han havde tøj på 

Jeg ville tage det roligt og den dag hun skal have bleen af så skal hun  selvsagt have todelt på...

Hun skal ik have bleen af lig nu, men hun viser en del interesse for at komme ud og tis på wc, både hjemme og i vuggestue... Så tænker det snart skal være nemmere for hende at få tøjet af 

Anmeld

11. januar 2015

LovingMikey

Princesspigen skriver:

Hejsa... 

Min pige er 2 år og 3 måneder.. 

Vi bor i et meget utæt hus og jeg er bange for hun fryser da hun bruger meget tid på gulvet med legetøjet osv.. 

Hun har dagligt ble, strømpebukser, sokker, Bode og bluse på.. Ind i mellem os savlesmæk da hun er god til at spilde, savle lidt når hun har sin sut osv.. 

Vi skal flytte til et varmere hus omkring 1 feb.. 

Men hun skal jo snart starte noget renligheds træning og jeg overhørte på arbejdet det der med det er svært at blive renlig med body på før børnene.. Som første gangs mor har jeg aldrig skinket det en tanke at det faktis er lidt svært at bli renlig med boder (at børnene ikke selv kan få bodyen åbnet når de skal skynde sig at tisse) 

jeg holder stadig lidt fast i bodyen da jeg er bange for hun blir kold, skal jeg frygte det ? 

Og kan men egentlig bruge t-shirt eller skal det være undertrøjer inden under blusen ? Hvad holder de bedst varmen i ? 

Har et hav af t-shirt på nuværende tidspunkt men ingen undertrøjer..? 

Underbukser og undertrøje og så lange bomuld underbukser og langærmet bomuld underbluse ovenpå  Sådan er min søn klædt på under tøjet i hele den kolde periode. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.