Så er det vist på tide med en lille update herfra.
Her går det godt, og ud fra aktiviteten i maven at dømme, har den lille fisk derinde det godt. Jeg har mærket liv siden 16+1 og A har mærket med siden 17+4. Så det er jo en del tidligere end første gang - og denne baby er også markant mere aktiv end Hjalte var.
Jeg er i dag 22+0 og mærker ikke længere noget til graviditetskvalmen, som ellers hang ved indtil 19+.
Graviditeten går stille og roligt og jeg har det godt - omend det er noget hårdere at være gravid denne gang. Jeg er meget træt og oplever i markant højere grad plukveer og tyngdefornemmelse end jeg gjorde med Hjalte.
Modsat sidste graviditet forsøger jeg at holde mig fysisk aktiv, og selvom jeg har måttet skalere en del allerede, så træner jeg fortsat et par gange om ugen (desværre ikke nok til at vægten ikke er eksploderet
).
Jeg var til MD 19+2, hvor den lille blev skønnet til ca. 278 gram, så hvis den holder kurven, får vi en baby på ca 34-3600 gram ved termin (hvis den da bliver derinde så længe
). Indtil videre ingen tegn på, at jeg igen kommer til at føde for tidligt, men så igen, det var der jo heller ikke med Hjalte, så nu må vi vente at se (:
Og så lige et billede af den voksende bule (som allerede er markant større end samme tidspunkt med Hjalte, trods vægten ca. er den samme).
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld