sygeplejersker - Accu-chek kursus. har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej  

Jeg ef spl.studerende og på tirsdag skal jeg på kursus i måling af blodsukker.

Er der andre der har prøvet det? Og bare lige vil fortælle lidt om selve kurset? Jeg er bekendt med maskinen og proceduren, men er alligevel lidt usikker omkring det kursus - er det noget man kan dumpe? 

Mvh en usikker studerende  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2015

sne190810

Anonym skriver:

Hej  

Jeg ef spl.studerende og på tirsdag skal jeg på kursus i måling af blodsukker.

Er der andre der har prøvet det? Og bare lige vil fortælle lidt om selve kurset? Jeg er bekendt med maskinen og proceduren, men er alligevel lidt usikker omkring det kursus - er det noget man kan dumpe? 

Mvh en usikker studerende  

Nej, tror ikke du kan dumpe i det - det er vel bare et frivilligt kursus som du har meldt dig til? Der er i hvert fald ikke nogle offentlige krav nogen steder om at man skal have bestået noget kursus 

Du tager afsted for at lære hvordan man bruger apperatet, og du går derfra med viden og kompetencer til at bruge det i praksis. 
Det er jeg ganske sikker på :-) Det er slet ikke så svært, som det lige umiddelbart kan virke til, bare rolig. 

Som bonus info kan jeg fortælle dig, at jeg aldrig har været på sådan et kursus og jeg er uddannet sygeplejerske.

Anmeld

10. januar 2015

lillemusen10

Har heller aldrig været på et kursus, på min afd. skal vi tage det som et online kursus og så skal vi gentage prøven hver andet år. 

Anmeld

10. januar 2015

L-Mortil3

Det er ikke noget du kan dumpe, de starter med at fortælle om aparatet, giver kort demonstration , så finder i sammen 2 og 2 og prøver at måle på hinanden , det er for lige at få rutinen med at scanne bøtter og patient

Anmeld

10. januar 2015

Lady Marion <3

Det er vel pga de nye bs apparater ? Det er bare en gennemgang , der skal jo scannes en hel del i proceduren men det er smart den selv sender resultatet i lab 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.