Hvad ville I gøre ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. august 2009

82Miraklet

Jeg har netop lige taget min gulerodskage ud af ovnen til sommerfesten i morgen i børnehaven.. mums den dufter !!!

Nå, men jeg vil pynte den med mmf når den er afkølet, men syntes I jeg skal tage den helt ud bradepanden og ligge mmf langs siden på den også eller skal jeg lade den være og "bare" overtrække toppen med MMF ???? Har ikke et fad den kan stå på så derfor skal den jo blive i bradepanden....

Forstår i mit spørgsmål ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

82Miraklet

okay mange læser men ingen melder noget ud... !!!!! HJÆLP.......

Anmeld

27. august 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Hvis du ikke har et fad, den kan stå på, og den skal tilbage i bradepanden ville jeg lade den blive deri, og kun overtrække overfladen. Det andet ville i min verden være spildt arbejde

Anmeld

27. august 2009

82Miraklet

cmks2007 skriver:

Hvis du ikke har et fad, den kan stå på, og den skal tilbage i bradepanden ville jeg lade den blive deri, og kun overtrække overfladen. Det andet ville i min verden være spildt arbejde

ja for det er sådan en helt stor bageplade kagen fylder og et fad så stort kan jeg ikke lige skaffe.. så mon ikke toppen er fint nok !!!

Anmeld

27. august 2009

Heidi.

Maria82 skriver:

Jeg har netop lige taget min gulerodskage ud af ovnen til sommerfesten i morgen i børnehaven.. mums den dufter !!!

Nå, men jeg vil pynte den med mmf når den er afkølet, men syntes I jeg skal tage den helt ud bradepanden og ligge mmf langs siden på den også eller skal jeg lade den være og "bare" overtrække toppen med MMF ???? Har ikke et fad den kan stå på så derfor skal den jo blive i bradepanden....

Forstår i mit spørgsmål ??

Jeg ville tage den ud hvis jeg var dig... Det ser da pænere ud ikke??

Anmeld

27. august 2009

82Miraklet

Heidi-Godsk skriver:

Jeg ville tage den ud hvis jeg var dig... Det ser da pænere ud ikke??

joo men hvor skal jeg så gøre af kagen ( ligge den på) Det er jo en hel bageplade kage.... ????

Anmeld

27. august 2009

Heidi.

Maria82 skriver:

joo men hvor skal jeg så gøre af kagen ( ligge den på) Det er jo en hel bageplade kage.... ????

Kunne du evt skære den over og lave 2?? Så måske lægge dem på spækbrædder?

Anmeld

27. august 2009

82Miraklet

Heidi-Godsk skriver:

Kunne du evt skære den over og lave 2?? Så måske lægge dem på spækbrædder?

havde jeg også tænkt men da der er en del der har sat sig på bageriet, så de helst der kun kom bageplader, i forhold til opbevaring mm i børnehaven...

og samtidig ejer jeg heller ikke 2 så store spækbrædder....

Så det bliver vidst bare på toppen jeg pynter..

Anmeld

27. august 2009

MoarViborg

Jeg skulle lave en bradepande størrelse kage til min kærestes arbejde, og da købte jeg en "lagkage" æske hos bageren! Der er sider på æsken som kan foldes ned, så kagen er nem at trække ind på pladen, og den er også nem at transportere kagen i! Jeg gav 10 kr. for æsken hos bageren! Man kan jo beklæde den med sølvpapir hvis bagerens logo skal væk!

Anmeld

27. august 2009

Heidi.

Maria82 skriver:

havde jeg også tænkt men da der er en del der har sat sig på bageriet, så de helst der kun kom bageplader, i forhold til opbevaring mm i børnehaven...

og samtidig ejer jeg heller ikke 2 så store spækbrædder....

Så det bliver vidst bare på toppen jeg pynter..

Glæder mig alligevel til at se det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.