Rumdeler fra ikea

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. januar 2015

yagnes

Hej alle. Sidder i den dårlige situation at jeg har fået købt en rumdeler fra ikea i sort farve ( den skulle have været hvid). Det er den som er 4*4 rum. Jeg vil rigtig gerne returnere den men har desv smidt kvit væk. Er det muligt der er nogle som lige har købt en i sorrt hvor jeg må låne kvit??? El ved i om ikea tager retur trods kvit?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2015

SandraXOXO

Hvis den ikke er åbnet eller noget så kan den sikkert sagtens byttes til en hvid. 

Anmeld

9. januar 2015

Isabella_mor

Er den stadig i kassen? Hvis den er det, kan du bytte den uden kvittering. Er den pakket ud, så tager de den ikke retur med mindre der er fejl. Du skal kun bruge kvitteringen på den hvis du skal have pengene retur  

Anmeld

9. januar 2015

yagnes

Ja den er stadig i kassen så ærgeligt.. Der står på deres hjemmeside de ikke gør nemli

Anmeld

9. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
nesss skriver:

Ja den er stadig i kassen så ærgeligt.. Der står på deres hjemmeside de ikke gør nemli

Ring til dem og forklar dem situationen. De fleste virksomheder vil gerne yde god kundeservice. Og du skal jo ikke havd penge retur men blot bytte til en anden farve - jeg kan ikke forestille mig de vil nægte dig det

Anmeld

9. januar 2015

Isabella_mor

nesss skriver:

De tager den måskevikkecretur, men de ombytter den sikkert gerne til en anden farve... Men ring til deres kundeservice i morgen og forhør dig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.