Stort vægttab og løs hud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg er igang med en livsstilsomlægning som gerne skulle ende med at jeg bliver normalvægtig. Men jeg er meget bekymret over at skulle tabe i alt 50 kg, for min hud er ødelagt af tre graviditeter og selfølgelig min store overvægt og jeg frygter at jeg vil hænge endnu mere i laser efter vægttabet. Jeg er 25år og har kæmpet med vægten hele livet. Er der nogen der ved hvad det koster med operationer at få fjernet hud? Og hvilke risiko er der ved det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2015

1977

Profilbillede for 1977

Tag en snak med din læge om det. Når du har tabt x kg, vil det være muligt at få fjernet maveskind via henvisning. Held og lykke 

Anmeld

9. januar 2015

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg er igang med en livsstilsomlægning som gerne skulle ende med at jeg bliver normalvægtig. Men jeg er meget bekymret over at skulle tabe i alt 50 kg, for min hud er ødelagt af tre graviditeter og selfølgelig min store overvægt og jeg frygter at jeg vil hænge endnu mere i laser efter vægttabet. Jeg er 25år og har kæmpet med vægten hele livet. Er der nogen der ved hvad det koster med operationer at få fjernet hud? Og hvilke risiko er der ved det? 

Prøv at tage en snak med din læge om det. 

Jeg har desværre også meget løst hud rundt omkring, det meste på min mave efter 2 graviditeter og et vægttab på 35 kg + de 7 kg oveni, som jeg tog på under 2. graviditet. 

Anmeld

9. januar 2015

Missy_B

Det skal vurderes af din læge når du når så langt. Når jeg har født igen, og smidt de sidste 10 kg skal jeg til samtale med lægen omkring det, dog kræver det at man har bmi under 25 (30 i nogle tilfælde), at man har tabt mindst 15 bmi point, og at man har været vægtstabil i mindst 6 måneder, for at få det via det offentlige.

Mener at prisen på et privathospital ligger på 35-40.000.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.