(november) 2. jordemor besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. august 2009

Pje

Veloverstået

Jeg var ved jordemoreren i lidt over 20 min og hun var bare super sød. Så 2. besøg var noget bedre end mit 1. jordemor besøg, rigtig dejligt. Ikke at hun ikke var sød 1. gang der havde jeg bare troede noget andet og mere.

Hun målte den lille til ca. at være 29 cm og 1600 - 1700 gram  Så den er ved at være stor nu, men er jo heller ikke længe til betterøv kommer ud til os - kun lidt over 2 mdr.
Og hjertelyden var bare som den skulle være - vildt dejligt at høre den lille som er inde i mig. Var første gang jeg hørte den  og ser frem til næste gang.

Pia 30 + 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

Cris

Dejlig dejlig!!!! 

Anmeld

30. august 2009

tumle81

Hej Pia

Det lyder da bare super dejligt... Det er vigtigt med en sød og god jm, som man kan snakke med om alt det der rører sig nu her inden vi skal have vores små babyer i armene...

Det er vildt så store der er, det mærkes efterhånden også på bevægerlserne i maven, de er noget mere seje og voldsomme i det!!

Knus Kathrina 31+5

Anmeld

30. august 2009

Pje

Ja rigtig dejlig, hun var bare så hjælpsom og sød  Fik nummeret til fødeafdelingen hvis der skulle være noget, så skulle jeg endelig ringe der. Heller en gang for meget end for sent, så det er dejligt at have det nummer hvis der skulle komme noget.
Den lille har desværre haft sig nogle dage hvor jeg ikke har kunne mærke den så tydeligt som jeg plejer, så igår var jeg lige ved at ringe til fødeafdelingen for at snakke med en jm. Men kunne mærke lidt liv ved at provokere den meget. Og da jeg kom i seng, fik jeg heldigvis nogle tydelige spark   Og her til morgen da jeg vågnet var der god aktivitet i maven  Min jm sagde så at den godt kunne lægge sådan at den sparket indad, så jeg ikke kunne mærke det så meget og tydeligt. Men ja giver dig ret Kathrina at den bettes spark er blevet mere voldsomme og seje, men efter hvad de siger var det jo kun noget tid endnu så er der ikke så meget plads mere. Ja det er vildt at min bebs næsten vejer 2 kg, kan godt forstå jeg synes det er ved at være hårdt at være gravid.

Knus Pia 30 + 6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.