Din brudekjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2015

Anonym trådstarter

Fine kjoler i begge to har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2015

Studerendemor

Anonym skriver:

Jeres kjoler er alle flotte 

Jeg vil så gerne have en kjoler som er min egen, men tænker det bliver dyrt og få lavet en lige til mig. Går lige og tænker lidt, overvejer at finde en udslags kjole eller bare en billig også få den rettet til så den bliver personlig. Jeg falder ofte for strop løse brudekjoler og vil gerne have stropper på, så det er en ting som kjolen ikke er lavet med og som jeg vælger at få på fx. Også kunne jeg måske tilføje et bælte som en af jer også viser på jeres kjole. Synes min kæreste engang sagde det var flot med bælte på. Jeg er vild med blonder så det skal der også være på den også skal den bare være en rigtig prinsesse kjole 

Det er ikke nødvendigvis så dyrt. Jeg syede ca 80% af min brudekjole, og fik så en skrædder til det sidste. Det blev ikke ret dyrt, faktisk overraskende billigt. Hvis du bor i Østjylland, kender jeg et par skræddere/systuer, jeg kan anbefale. 

Anmeld

9. januar 2015

Anonym trådstarter

Mor i Aarhus skriver:

Det er ikke nødvendigvis så dyrt. Jeg syede ca 80% af min brudekjole, og fik så en skrædder til det sidste. Det blev ikke ret dyrt, faktisk overraskende billigt. Hvis du bor i Østjylland, kender jeg et par skræddere/systuer, jeg kan anbefale. 

Tror det bedst at jeg finder en billig kjole som jeg har det godt i også får lavet nogle detaljer på som jeg har valgt 

Anmeld

9. januar 2015

Studerendemor

Anonym skriver:

Tror det bedst at jeg finder en billig kjole som jeg har det godt i også får lavet nogle detaljer på som jeg har valgt 

Held og lykke med det 

Anmeld

9. januar 2015

AnonymMor

Sådan så min ud  

kostede ca 7000 kr med det hele  

kjolen alene kostede 5.500 kr 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg købte min kjole brugt. Jeg gav 2500 kr. for den. Nyprisen var knap 13.000 kr. Den er af mærket pronovias. Med slør og underskørt løb den op i et par tusind mere. Man kan desværre ikke se broderiet ret meget på grund af fotografens lys.

Anmeld

9. januar 2015

SasjaJensen

Her er min smukke kjole..

kostede ca 8000 i panayotis 

Anmeld

9. januar 2015

Anonym trådstarter

Tak

I er så flotte allesammen

Anmeld

11. januar 2015

***S***

Hej. 

Her er billeder af min kjole! 

Den kostede 3000 kr. Og jeg købte den hos Bryllupskjolen i Roskilde, lille fin butik! 

Anmeld

11. januar 2015

gokkelok

SasjaJensen skriver:

Her er min smukke kjole..

kostede ca 8000 i panayotis 

Nøj den er flot! Elsker alt det blonde ... 

Men Panayotis laver altså også bare de flotteste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.