Fødslen af min dejlig Magdalena

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2015

MorTil4<3

Gud hvor er du heldig!!! 

føler mig virkelig snydt hihi

håber lidt med min 3 fødsel det vil gå ligeså nemt, men allermest at min mave ville blive sig selv  for siden jeg fik min først har min mave lignet en forslået dej suk 

ville gøre hvad som helst for at den ville trække sig sammen, men da jeg kun vejede 48 kg ved min første blev mine muskler og hud så overrasket over udvidelsen at det aldrig har kunne trække sig sammen igen, det blev simpelthen bare ødelagt suk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2015

Sissel

MilleMus1988 skriver:

Gud hvor er du heldig!!! 

føler mig virkelig snydt hihi

håber lidt med min 3 fødsel det vil gå ligeså nemt, men allermest at min mave ville blive sig selv  for siden jeg fik min først har min mave lignet en forslået dej suk 

ville gøre hvad som helst for at den ville trække sig sammen, men da jeg kun vejede 48 kg ved min første blev mine muskler og hud så overrasket over udvidelsen at det aldrig har kunne trække sig sammen igen, det blev simpelthen bare ødelagt suk 

Jeg tror virkelig det er med stor forskel hvordan den enkelte krop reagerer.. Jeg vejede 58 kg (174 høj) da jeg blev gravid første gang, og tog 18 kg på. Og min mave er hver gang blevet pæn igen.. Til gengæld har jeg hængepatter og hæmorider og jeg ved ikke hvad så kan man jo diskutere hvad man helst vil have

jeg synes bare at kvindekroppen er ret så fantastisk.. Og for mig, gør det bestemt ikke noget at man kan se jeg har født.. Er faktisk ret stolt af den altså af det den kan, ikke af udseendet som sådan.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.