Mad i børnehaven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2015

Nea85

Der er madordning i den institution, vores børn går i. Tirsdag og fredag er der smør selv rugbrød, og de andre dage er der forskellige varme retter. Det ser ret lækkert ud på madplanen

Børnehavebørnene skal selv medbringe en frugt til om eftermiddagen, men der serveres også noget forskelligt til, i dag var det f.eks. brød med tunsalat

Vi er ret tilfredse med den måde, det kører på dernede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

Nadia&Daniel

Troldemommi skriver:

I vores lokale børnehave har vi et køkken og en køkkenmedarbejder ansat, derfor har vores unger aldrig madpakker med.

4 gange om ugen får de rugbrødsmadder med forskelligt pålæg og diverse tilbehør og en gang om ugen om onsdagen får de serveret et varmt måltid, det er alt muligt forskelligt 

Hvordan ser det ud hos jer?

Ja, vi stemte nej til mad i bh.

Anmeld

8. januar 2015

dorthemus

Madordning både i Runas børnehave og i min børnehave. Dog har børnene i min børnehave madpakke med til om eftermiddagen. Det er en skovbørnehave og børnene er ret sultne om eftermiddagen. 

Anmeld

8. januar 2015

Mother-love

Isabella har to madpakker med om dagen. Og så tre stykker frugt om ugen.

vi har haft afstemning både i år og sidste år om, om der skulle laves madordning. Og vi er heldigvis 90 procent af forældrene enige om at vi selv vil lave madpakker. For jeg synes det er rigtig rart at jeg kan se hvad hun får at spise i løbet af dagen. Nemlig fordi hun nogen gange kan have en dag hvor hun ikke rør noget som helst. Og så også det jeg ved hvad hun får og spise.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.