Erfaring med igangsættelse?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. januar 2015

mor_til_L

Hej De Damer 

Jeg er idag 41+0 .. var til JM i mandags for at tjekke om alt var som det skulle være og skulle komme igen imorgen - altså fredag hvis jeg stadig ikke havde født. 
Hvis jeg ikke har født hen over weekenden skal jeg sættes igang mandag eller tirsdag ..

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan i havde det og hvordan det forløb sig da i blev sat igang ? er en smule nervøs for det - især hvis det ender med et kejsersnit! 

På forhånd tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

Stumpen

Jeg har kun prøvet i gangsættelser og det er ved at være 5,5 og 8,5 år siden, så noget er sikkert anderledes..

1. Fødsel blev jeg sat igang 41+5 og fødte 42+0

2. Fødsel blev jeg sat i gang 42+1 og fødte 42+3

Igangsættelserne var ikke helt ens, da der var kommet nye piller på markedet mellem min graviditeter..

Ved 2. Fødsel: 42+1 havde jeg fortsat 2 cm livmoderhals og lukket.. Jeg fik en pille lørdag morgen.. En ny søndag morgen stadig total lukket og 2 cm livmoderhals.. Søndag eftermiddag 1,5 cm livmoderhals og 2 piller... Ved midnat begynder veerne.. KL 4.10 ankommer vi til sygehuset, hvor jeg tegnbløder og er 4 cm åben.. kl 5.20 får jeg den bedste fødselsdagsgave ever nemlig Victoria...

Der var stor forskel på fødselerne... 1.fødsel var mine veer kramp-agtige, som om jeg ikke kunne få luft og ved 2. Fødsel var de hårde, men virkede på mig (som ikke aner hvad rigtige veer er) som rigtige veer...

Pøj pøj med det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.