Amning, der udsætter mens, der var kommet igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. januar 2015

SofiaMik

Jeg er gået 5 dage over tid, men jeg kan umuligt være gravid. Dog har jeg en lille fyr, der hænger rigtig meget i brystet og specielt om natten (kæmper for at gøre nat til dag), så tænker, at han har påvirket det. Jeg fik min første mens efter fødslen i dec og har altid fungeret som et klokkeværk, så forstår det ikke. Andre med erfaring?

P.S

Jeg har ikke testet - vi har beskyttet os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

StudPsyk

SofiaMik skriver:

Jeg er gået 5 dage over tid, men jeg kan umuligt være gravid. Dog har jeg en lille fyr, der hænger rigtig meget i brystet og specielt om natten (kæmper for at gøre nat til dag), så tænker, at han har påvirket det. Jeg fik min første mens efter fødslen i dec og har altid fungeret som et klokkeværk, så forstår det ikke. Andre med erfaring?

P.S

Jeg har ikke testet - vi har beskyttet os.

Du kan slet ikke regne med, at din mens bliver regelmæssig med det samme den starter efter du har født. Der kan godt gå rigtig lang tid - også selvom den var regelmæssig før barn  

Anmeld

8. januar 2015

SofiaMik

Janne T. skriver:

Du kan slet ikke regne med, at din mens bliver regelmæssig med det samme den starter efter du har født. Der kan godt gå rigtig lang tid - også selvom den var regelmæssig før barn  

Ok men det er det 3. barn og mens er kommet på samme tidspunkt efter fødslen hver gang og altid været regelmæssig (undtagen for flere år siden da jeg i en periode brugte minipiller), så bliver næsten helt paranoid

Anmeld

8. januar 2015

AJ14

Hej

Som en anden skriver, så kan du ikke regne helt tidspunktet for hvornår den kommer når du stadig ammer. Min mens har også altid været præcis, men kom lidt som den havde lyst til da jeg ammede.

Men hvis du er i bekymret så tag en test :-) det ville jeg gøre hvis jeg var bekymret ;-)

Anmeld

8. januar 2015

StudPsyk

SofiaMik skriver:

Ok men det er det 3. barn og mens er kommet på samme tidspunkt efter fødslen hver gang og altid været regelmæssig (undtagen for flere år siden da jeg i en periode brugte minipiller), så bliver næsten helt paranoid

Man kan ikke sammenligne det på den måde Desuden er der mange ting der kan påvirke mens, så der kan være alle mulige årsager. Forleden var min mens forsinket en uge uden årsag. Jeg ville ikke bekymre mig  

Anmeld

16. januar 2015

SofiaMik

Tak for alle jeres svar. Prøvede at lade som ingenting. Tog en test om eftermiddagen, som var negativ.

MEN stadig ingen mens og kvalme to aftener i træk efter aftensmaden.. Tør simpelthen ikke tro det. Vil ikke tro det. Det må være min reflux fra gamle tider, der spøger. På den anden side det plejer at være på dette tidspunkt, at kvalmen så småt starter hos mig. åh shit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.