hmm nogen der ved det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej kloge damer, jeg har et spørgsmål jeg håber i måske kender svaret på, jeg har forsøgt at væbne mig med google, men syntes ikke det hjælper på mit spørgsmål 

sagen er den at jeg går på skole, HGV på ZBC. og jeg er færdig på skolen til juni efter eksamer, og derefter er jeg skrevet op til at skal starte på EUX samme sted til august, DOG har jeg termin 9 august.

men nu er mit spørgsmål så,. får jeg barsel på SU eller skal jeg kontakte kommunen om at jeg skal på KH så snart jeg går på (sommerferie) for jeg står og har termin 9 august. og har sidste skoledag 22 juni . . 

er lidt what to do da jeg jo var skrevet op til EUX men skal så bare starte året efter til august  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Det var der ikke mange der vidste 

Anmeld

8. januar 2015

Nystart

Du kan ikke få su på barsel da du skal være studie aktiv i en måned på din nye uddannelse inden du er berettet barsel su...

KH kan du ikke få på barsel hvis du er tilmeldt skolen...... og husk at KB er bagud betalt og su forud.. så juli, vil du ikke modtage noget i... da du ikke får su, og du ikke har optjent kh

Anmeld

8. januar 2015

Mami

Du kan søge om barselsklip udbetalt 2 mdr før og så gå på barsel der, du har 12 klip du kan vælg et klip om mdr (svarende til 1 almindelig su) eller dobbelt udbetalt (svarende til 2 klip) så udskyder du godt nok eksamen, men sådan kan du gøre det. 

Ellers er det kontanthjælp, men du vil ikke få noget i en mdr, da su er forudbetalt og kh bagudbetalt. 

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Du kan søge om barselsklip udbetalt 2 mdr før og så gå på barsel der, du har 12 klip du kan vælg et klip om mdr (svarende til 1 almindelig su) eller dobbelt udbetalt (svarende til 2 klip) så udskyder du godt nok eksamen, men sådan kan du gøre det. 

Ellers er det kontanthjælp, men du vil ikke få noget i en mdr, da su er forudbetalt og kh bagudbetalt. 

uuu at udskyde min eksame har jeg bestemt ikke lyst til  for problemet ligger i at HGV bliver lukket ned, så når jeg kommer tilbage 2016 så eksistere HGV ikke længere :/ 

og vil jo gerne kunne tænke på EUX når jeg kommer tilbage og ikke en eksamen, , 

Anmeld

8. januar 2015

Mami

Anonym skriver:

uuu at udskyde min eksame har jeg bestemt ikke lyst til  for problemet ligger i at HGV bliver lukket ned, så når jeg kommer tilbage 2016 så eksistere HGV ikke længere :/ 

og vil jo gerne kunne tænke på EUX når jeg kommer tilbage og ikke en eksamen, , 

Så er der kun kh  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.