(juni) skal vi lige tage en nu omgang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. august 2009

SaNiNa

Hvor vi fortæller hvor gamle vores såm passer er blevet, vægte og længde og lidt om hvordan det går.

jeg lægger bare ud.

Nicklas blev vejet i går og vejer 5900g 61cm lang og her går det rigtig godt han snakker på livet løs og får fortal en masse røver historier... det enste der ikke lige fungere pt er ammningen der kan han godt blive noget, gal hvis der er nogen som snakker til mig mens. så nu får han en klud overhovede så han ikke kan se andre end mig.

eller så går det rigtig fint, vi lige købt en bæresele som han ikke var så vild med til at starte med men nu lægge han bare hovede ind på mit bryst og lægger sig til at sove.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

mor_sabina

Jamen her går det også der ud af. Phillip er nu 70 lang og vejer 8,75 kg han er en STOR dreng
Han snakker og snakker og er blevet rigtig glad for at stå. Han putter selv ting i munden og er lige så stille begyndt at gribe ud efter ting. Så mor synes han er rigtig dygtig Han er ihvertfald en glad dreng.
Så er vi også tyvstartet med grød da han ikke sov så godt om natten, han er glad for grøden med synes ikke altid han sover så længe som jeg gerne ville have det. Han er stadig oppe at spise to gange om natten hmm.. Måske jeg prøver at give ham lidt mere grød!?

Vent læser lige oversriften igen hører vi slet ikke til her? 4. maj

Anmeld

27. august 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Jamen her går det også der ud af. Phillip er nu 70 lang og vejer 8,75 kg han er en STOR dreng
Han snakker og snakker og er blevet rigtig glad for at stå. Han putter selv ting i munden og er lige så stille begyndt at gribe ud efter ting. Så mor synes han er rigtig dygtig Han er ihvertfald en glad dreng.
Så er vi også tyvstartet med grød da han ikke sov så godt om natten, han er glad for grøden med synes ikke altid han sover så længe som jeg gerne ville have det. Han er stadig oppe at spise to gange om natten hmm.. Måske jeg prøver at give ham lidt mere grød!?

Vent læser lige oversriften igen hører vi slet ikke til her? 4. maj

Jo i hører til her juni står der kun fordi jeg hvade termin i juni månede.

jeg glemte osse lige at skrive at Nicklas er 10 og 5 dag idag

Det går da bare vildt stærkt dem de små nicklas rækker osse ud efter ting nu og kan elsker at komme op at stå.

Anmeld

27. august 2009

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

Jo i hører til her juni står der kun fordi jeg hvade termin i juni månede.

jeg glemte osse lige at skrive at Nicklas er 10 og 5 dag idag

Det går da bare vildt stærkt dem de små nicklas rækker osse ud efter ting nu og kan elsker at komme op at stå.

Super De bliver bare så hurtigt store

Anmeld

27. august 2009

JustAnotherName

Celina er 14 uger gammel imorgen.
Hun måler 62 cm. og vejer 5800 gram.

Hun er smadder dygtig til at ligge oprejst på maven, og til at holde hovedet selv. Hun pludrer mere og mere varrieret, og er netop i fuld gang med at opdage sine hænder, som hun gumler højlydt lystigt på 

Hun blev vaccineret i fredags. Hun tog det super godt. Blev varm (havde nok lidt feber) og pylrede om aftenen/natten. Men heldigvis valgte hun bare at sove fra det! Og næste dag var hun sig selv igen.

Her er lige 3 billeder af hende, som jeg tog igår (26 august 2009)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2009

Amelia<3

Amelisa er 11 uger på torsdag, da sp var her for 2 uger siden der vejede hun 5000 g og var 60 cm lang.
Amelisa er meget glad pige der smiler og snakker med os hele tiden, det er bare super dejligt.
Om natten er hun begyndt at kræve mere mad, det kan være at den mælk hun får nu er ikke mættende for hende. Nu skal vi prøve med nan 1.

Anmeld

27. august 2009

mor_sabina

JustAnotherName skriver:

Celina er 14 uger gammel imorgen.
Hun måler 62 cm. og vejer 5800 gram.

Hun er smadder dygtig til at ligge oprejst på maven, og til at holde hovedet selv. Hun pludrer mere og mere varrieret, og er netop i fuld gang med at opdage sine hænder, som hun gumler højlydt lystigt på 

Hun blev vaccineret i fredags. Hun tog det super godt. Blev varm (havde nok lidt feber) og pylrede om aftenen/natten. Men heldigvis valgte hun bare at sove fra det! Og næste dag var hun sig selv igen.

Her er lige 3 billeder af hende, som jeg tog igår (26 august 2009)

Nej hvor er hun lækker Kan jeg måske lægge billet ind på hende for Phillip?

Anmeld

30. august 2009

vanessa

Her går det godt...Izabella er nu 6 kg og 62 cm lang...så hun vokser godt.
Hun er 2 mdr.
Izabella er ved at få tænder så hun piver lidt for tiden...men mor prøver at gøre alt få at hun får bidt lidt, hun kan bedst lide at bruge min finger.
Hun pluder meget og vil helst have mennesker at kigge på end sit legetøj..elsker kontakt..helst hele tiden....

Når hun ligger på maven kommer hendes hovede op ..så det godt,  det bruger vi også meget tid på..
Hun skal kun havede mad en gang om natten..så søvn får mor og far...dejligt.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.