var på su så stort set alt var brugt undtagen tøj da hun var meget lille. ellers blev det købt i jyst eller ikea
barnevogn med lift den blå avis 200 kr ( dba) - skulle dog have nyt hjul så 250 kr oven i
seng og puslebord den blå avis 100 kr
sække med tøj 2 stk. den blå avis 100 kr ( var dog for stort i starten da jeg fødte for tidligt)
2 stk. madresser fra jysk: 250 kr. ( klippede dem selv til så den passe i barnevognen)
dyne jysk 150 kr.
sengetøj den blå avis 3 stk sæt for 75 kr.
sutteflasker fra nuuk 8 stk den blå avis 50 kr.
sutter til flasker købt i alm butik ca. 40 kr for 2 stk.
sutter købt i alm butik 50 kr. for 2 stk.
pusletaske fra den blå avis 50 kr.
stofbleer 10 stk. den blå avis 50 kr.
ialt: 1450 kr ca. med det hele
derudover fik jeg alle jeg kendte til at bestille gratis startspakker fra eks. rema og derved havde jeg bleer til et godt stykke tid samt shampoo og vådservietter osv.
måtte så købe dyre bleer da hun brugte str. O og småt tøj men købte kun lige akkurat hvad jeg havde brug for eks. 4 bodys , 4 bukser og 4 par strømper, 2 halvvarme trøjer ( det var 30 grader om dagen da jeg fødte) så vaskede vi bare hver anden/tredje dag men det var det værd for allerede 1 måned efter kunne hun bruge alm størrelses tøj og så havde jeg rigeligt.
legetøj fik vi i gaver og det samme med kamme, neglesaks osv.da vi bevidst ønskede os praktiske ting i gave af folk...
Anmeld