Hindeløsning? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad har effekten af HL været?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.270 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. januar 2015

FogL

Ja, den har sikkert været her tusind gange før.. Men spørger alligevel - hvor hurtigt har i, hvis det har haft effekt, oplevet at føde efter hindeløsning?

Jeg er 40+1 mandag, hvor jeg skal til jm, og håber hun vil lave en hindeløsning

Også en lille afstemning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2015

IngenKoPåIsen

Min JM lavede hindeløsning 40+0 klokken 15, jeg fødte klokken 02.12.. Havde murren og små-veer/plukveer fra klokken 18.. Fra klokken 23-24 blev det til rigtige veer og jeg var ikke længere i tvivl held og lykke 

Anmeld

7. januar 2015

JulieE

Jeg fik, da jeg ventede min yngste, løsnet hinder ved 41+3, men fødte første 42+0. Synes ikke det havde nogen effekt, andet end nogle plukveer og lidt pletblødning. Desværre, for det gjorde nuller-naller

Anmeld

7. januar 2015

Clisolka

Jeg fik hindeløsning med min mindste mandag eftermiddag - han er født torsdag morgen. Det gav nogle kraftige plukveer dagene efter. 

Anmeld

7. januar 2015

Malle-123

Jeg var til Jordmor igår, hun foreslog jeg kunne få det, men advarede mig mod at det gjorde nas og at man kunne forvente et døgn med kraftige plukveer også at der ingen ting skete efterfølgende. 

Anmeld

7. januar 2015

FogL

Malle-123 skriver:

Jeg var til Jordmor igår, hun foreslog jeg kunne få det, men advarede mig mod at det gjorde nas og at man kunne forvente et døgn med kraftige plukveer også at der ingen ting skete efterfølgende. 

Er villig til det meste pt.

Har så vanvittig ondt!

Anmeld

7. januar 2015

Malle-123

Det er jeg helt sikker på hun gerne vil :-) sender lidt ve støøøv :-)

Anmeld

7. januar 2015

A&F

Jeg fik foretaget en hindeløsning om eftermiddagen da jeg var 40+5. Jeg fik veer kl 03 og fødte 05.20. Så tror den hjalp 

Anmeld

7. januar 2015

Elgaard73

Jeg fik hindeløsning 40+6, og der skete ikke en hujende fis. Måske lidt fesne plukveer, men ikke andet. Skulle under alle omstændigheder møde ind til igangsættelse dagen efter (fordi af at det var en IVF graviditet), og fødte også den dag (41+0), men det var bestemt ikke hindeløsningen der var årsag til fødslen.

Anmeld

8. januar 2015

LLT.

Freyjasmor skriver:

Ja, den har sikkert været her tusind gange før.. Men spørger alligevel - hvor hurtigt har i, hvis det har haft effekt, oplevet at føde efter hindeløsning?

Jeg er 40+1 mandag, hvor jeg skal til jm, og håber hun vil lave en hindeløsning

Også en lille afstemning

Jeg fik hindeløsning 40+1 (av av) og fødte først 41+1 (3.gangs fødende), så her havde det ingen effekt ud over en masse mens smerter og tegnblødning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.