Er det ved at være, eller er det min krop der driller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.652 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. august 2009

Findusinde

Hej søde tøser...

Er 36+3...

I lørdags fik jeg rigtig rigtig ondt i venstre side, og i lænden.. Det forsvandt og kom igen med nogle minutters mellemrum, men gik i sig selv efter nogle timer...
De sidste 2 dage, har jeg haft helt ekstrem ondt i lænden, og i bækkenet, det mærker som om blob virkelig presser nedaf... Jeg aner ikke om min slimprop er gået? Har også rigtig ondt nederest i maven...

Og syns mine plukveer er begyndt at gøre noget mere ondt end de har gjort indtil videre...

Er det ved at være tid, tror i? Eller er det blot min krop der spiller mig et puds?

Knus Annemette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

Mira0911

Ja kroppen kan godt drille mht. fødsel... Gjorde det ved mig...

Anmeld

27. august 2009

Findusinde

Dutte84 skriver:

Ja kroppen kan godt drille mht. fødsel... Gjorde det ved mig...

Syns skisme det er svært at finde ud af, om kroppen bare lige skal gøre opmærksom på sig selv..

Anmeld

27. august 2009

Mira0911

Findusinde skriver:

Syns skisme det er svært at finde ud af, om kroppen bare lige skal gøre opmærksom på sig selv..

Ja... Når det skete ved mig, tænkte jeg - så det nu...
Men nej, så gik det i sig selv igen...

Anmeld

27. august 2009

Findusinde

Det er godt nok svært, for jeg har bare så ondt i lænden, og min mave er stenhård og rigtig øm og træls når der er plukveer... Det gør faktisk rigtig ondt lige i de her dage...

Anmeld

27. august 2009

Mira0911

Findusinde skriver:

Det er godt nok svært, for jeg har bare så ondt i lænden, og min mave er stenhård og rigtig øm og træls når der er plukveer... Det gør faktisk rigtig ondt lige i de her dage...

Jeg har hørt at plukkeveer ikke må gøre ondt... Hæng mig ikke op på det...

Anmeld

27. august 2009

Findusinde

Dutte84 skriver:

Ja, har også hørt lidt om det, men har også hørt at sidst i gravidteten kan plukveerne godt bide noget mere end de plejer... Men ved ikke hvad det er et tegn på, hvis de gør det...

Anmeld

27. august 2009

Mira0911

Findusinde skriver:

Ja, har også hørt lidt om det, men har også hørt at sidst i gravidteten kan plukveerne godt bide noget mere end de plejer... Men ved ikke hvad det er et tegn på, hvis de gør det...

Ja det er jo det.... Håber da de bliver noget mildere så du kan holde det ud...

Anmeld

27. august 2009

Findusinde

Dutte84 skriver:

Ja det er jo det.... Håber da de bliver noget mildere så du kan holde det ud...

Det håber jeg godt nok også, ellers er der sku lang vej endnu...

Anmeld

27. august 2009

Moldemine

Dutte84 skriver:

Heejsa, har haft det på akkurat samme måde, mit har stået på i 2½ uge nu! og hvergang er jeg naiv og tro at nu sker der noget (er i uge 37+3) men nej, ikke indtil videre
appropos plukkeveer i slutningen af graviditeten, siger min JM at det er normalt at disse er smertefulde, da det bare er forberedelse til rigtige veer..
mine plukkeveer bliver værre og værre og napper og trykker i lænden mere og mere for hver dag..
så mon ikke vores kroppe bare forbereder sig til den snarlige fødsel..
kram Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.