Tid til igangsættelse !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. januar 2015

Malle-123

Hejsa :-) 

nå nu er jeg Idag 40+4 og jeg har fået tid til igangsættelse på Lørdag kl 10. Jeg går og tænker på at holde det hemmeligt for alle undtagen for det par det selfølgelig skal passe vores datter :-) hvad har i andre gjort og hvordan var reaktionen ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2015

Frk. Petersen

UUUhhhh held og lykke!!!  Håber du får en hurtigt og nem igangsættelse og fødsels! 

Anmeld

7. januar 2015

Malle-123

Frk. Petersen skriver:

UUUhhhh held og lykke!!!  Håber du får en hurtigt og nem igangsættelse og fødsels! 

Tak det håber jeg også  

Har prøvet igangsættelse før og er hunderæd for at skal føde igen, så jeg håber jeg får en udholdeligt fødsels forløb 

Anmeld

7. januar 2015

Frk. Petersen

Malle-123 skriver:

Tak det håber jeg også  

Har prøvet igangsættelse før og er hunderæd for at skal føde igen, så jeg håber jeg får en udholdeligt fødsels forløb 

jeg blev også sat igang.. Hvorfor er du bange nu (hvis jeg må spørge) Jeg havde ikke ligefrem en nem og hurtigt fødsel - men er slet ikke bange for at prøve det igen - var dog mega bange før jeg fødte min datter!

Anmeld

7. januar 2015

Malle-123

det er jeg fordi, sidste gang jeg skulle føde, gik jeg 10 dage overtid, da jeg var 6 dage overtid begyndte der, at komme modningsveer og de gjorde nas og kom cirka hvert kvarter døgnet rundt. Jeg kom til undersøgelse på dag 6 og de sagde de ville sætte mig igang på dag 7, men da vi kom næste dag udskød de og sagde det blev dagen efter fordi de ville se om mine plukveer/ modningsveer ikke kunne udvikle sig, allerede der var jeg træt. Så kom vi og var klar på 9 dagen til igangsættelse og jeg var bare så beredt da det gjorde ondt og jeg ikke kunne sove pga smerter. Men da vi kom til tjek var jeg åbnet 1 centimeter, så valgte de og give mig noget med hjem jeg kunne sove på til natten. Jeg fik sovet lidt den nat og næste dag, dag 10 blev jeg scannet og der var ingen fostervand inde ved hende, så nu skulle hun ud. Jeg fik en pille og vupti så kom veerne. Jeg blev sat igang kl 16:30 og min datter er født kl 22;09, men det der gjorde det så ubehageligt var dagene med modningsveer og så veernes styrke, jeg blev tilbudt epidiral, men da lægen kom på stuen blev han kaldt til noget akut, der gik så en time mere hvor han kom igen og alt var klart og han skulle lige til at stikke, men

blev kaldt igen, så den venten på smerterne ville aftage var så laaaaang, puha. Jeg følte mig fanget i alle de veer l 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.