Hmm, kan ikke helt lade være med at ryste lidt på hovedet af din veninde. For det er da langtfra alle unge der har rod i pengesagerne. Da vi købte vores første hus var jeg 21 år og manden 23 år, vi tjente begge rimelig ok, jeg var og er færdig uddannet landbrugs medhjælper og manden arbejdede som slagter på det gamle grindsted slagteri. Vi havde vores første barn på vej, og det kørte da bare fint med pengene også da vi så fik Freja ud til os. Vi solgte vores ejendom for snart 3 mdr siden, det tog 3 uger, og vi fik 250000 mere for det end da vi selv købte det. Vi har så købt en ejendom der er lidt dyere denne gang, og som er i lidt bedre stand, og et større hus, for vi har nu 3 dejlige piger, manden kører lastbil og der er derfor ikke så meget tid til at lave om og sætte i stand som inden vi fik vores piger. Det skal lige siges at jeg nu er 24 år og manden er 26 år (for mig er det da stadig ungt) Der er stadig ikke nogen problemer med pengene. Det kan godt være din veninde ikke kan se hvordan unge mennesker kan stå for et hus, men det kan altså lade sig gøre.
Til dig, rigtig mange gange held og lykke med salget, jeg håber det går hurtigt for jer. Under alle omstændigheder kan du jo også være lidt lige glad med om de kan sidde i huset eller ej, det har jo ikke noget at sige for jer når i har solgt det om hvordan købers økonomi er.
Knus Louise
Anmeld