Ulempe at være ung og købe hus???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2008

Kloster

Hej hej...

Tusinde tak for jeres svar.
Og nu vil skæbnen jo så, at de unge nydelige mennesker, vil se vores hus igen i dag kl 18. Så helt håbløst er det nu nok ikke ;)

Så nu får vi at se... :D

(H)
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2008

Honningblomst

Kloster skriver:

Hej hej...

Og nu vil skæbnen jo så, at de unge nydelige mennesker, vil se vores hus igen i dag kl 18. Så helt håbløst er det nu nok ikke ;)

(H)
Kloster

Hvor skønt...krydser fingre for at de snupper det...har I fundet det sted I vil købe??
Knus Eva...som også lige har solgt hus..:)

Anmeld

31. marts 2008

Kloster

Hej Eva.

Ja vi har fundet en ældre gård, vi gerne vil have. Det var faktisk kun derfor, vi vil sælge :)

Så det kan kun gå for langsomt 8D

(H)
Kloster

Anmeld

31. marts 2008

Pia.

Kloster skriver:

Hej hej...

(H)
Kloster

Skønt Kloster.... tror stadig det er mine krydsede fingre hele dagen i går der gør det... ;)

Jeg fortsætter med at krydse lidt endnu...

(H) - fra Pia.

Anmeld

31. marts 2008

Kloster

Skønt Kloster.... tror stadig det er mine krydsede fingre hele dagen i går der gør det...

- fra Pia.

Hej Eva.

Du må sørme have problemer med at få noget lavet, når du sådan krydser finger for mig hele tiden 8D

(H)
Kloster

Anmeld

31. marts 2008

Pia.

Kloster skriver:

Skønt Kloster.... tror stadig det er mine krydsede fingre hele dagen i går der gør det...

- fra Pia.

Hej Eva.

Du må sørme have problemer med at få noget lavet, når du sådan krydser finger for mig hele tiden 8D

(H)
Kloster

griner så krydser jeg bare en tå eller to *GG* hvis jeg finder på at lave noget *GG*

Anmeld

31. marts 2008

Muffinmus

Øh...vi var ca 23 da vi købte vores hus:) Det var der ingen problemer med overhovedet.
Man kan ikke være dømmende overfro unge i et huskøb...de kan vælge at sælge huset af økonomiske grunde men lidt ældre kan vælge det af skilsmissegrunde osv... så det er dqa knald eller fald uanset alder.
Godt nok er min madn dygtig til at lave ting, men helt ærligt, det er da ikke det det kommer an på i sidste ende.
Synes ikke man skal have skrupler over at sælge til unge mennesker.

Anmeld

31. marts 2008

Louise mortil4

Hmm, kan ikke helt lade være med at ryste lidt på hovedet af din veninde. For det er da langtfra alle unge der har rod i pengesagerne. Da vi købte vores første hus var jeg 21 år og manden 23 år, vi tjente begge rimelig ok, jeg var og er færdig uddannet landbrugs medhjælper og manden arbejdede som slagter på det gamle grindsted slagteri. Vi havde vores første barn på vej, og det kørte da bare fint med pengene også da vi så fik Freja ud til os. Vi solgte vores ejendom for snart 3 mdr siden, det tog 3 uger, og vi fik 250000 mere for det end da vi selv købte det. Vi har så købt en ejendom der er lidt dyere denne gang, og som er i lidt bedre stand, og et større hus, for vi har nu 3 dejlige piger, manden kører lastbil og der er derfor ikke så meget tid til at lave om og sætte i stand som inden vi fik vores piger. Det skal lige siges at jeg nu er 24 år og manden er 26 år (for mig er det da stadig ungt) Der er stadig ikke nogen problemer med pengene. Det kan godt være din veninde ikke kan se hvordan unge mennesker kan stå for et hus, men det kan altså lade sig gøre.

Til dig, rigtig mange gange held og lykke med salget, jeg håber det går hurtigt for jer. Under alle omstændigheder kan du jo også være lidt lige glad med om de kan sidde i huset eller ej, det har jo ikke noget at sige for jer når i har solgt det om hvordan købers økonomi er.

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.