(juni) Tænder....2 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.435 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. august 2009

vanessa

Izabella er ved at få tænder...hun har ondt i især om aften...hvor hun græder meget...og putter sine finger i munde, det gøre hun hele tiden...  
Hun savler også mere..syndes bare det  fulstændig vildt tidligt hun er 2 mdr den 28.
Hvordan går det med jeres barn?

vanessa

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

mor_sabina

vanessa skriver:

Izabella er ved at få tænder...hun har ondt i især om aften...hvor hun græder meget...og putter sine finger i munde, det gøre hun hele tiden...  
Hun savler også mere..syndes bare det  fulstændig vildt tidligt hun er 2 mdr den 28.

vanessa

Ja Phillips bisser er også så småt på vej kan se nogle hvide prikker men tror nu alligevel der går noget tid inden de bryder helt igennem. Kan du se dem? Herhjemme er sikkerhedstandbørsten et hit da den rigtig klør og det er jo ikke dårligt at han vænner sig til den

Anmeld

27. august 2009

vanessa

Nej ikke i endnu...men det er meget hævet på hende og lidt hvidt...
Men hvor gammel er dit barn

Anmeld

27. august 2009

mor_sabina

vanessa skriver:

Nej ikke i endnu...men det er meget hævet på hende og lidt hvidt...
Men hvor gammel er dit barn

16 uger. Ja men nogen børn er jo bare hurtigere end andre Held og lykke

Anmeld

27. august 2009

SaNiNa

Ved ikke om nicklas tænder er på vej men han har da fundet ud af han har to ænder for de er i munden hele tiden.

Anmeld

29. august 2009

Barbamama

vanessa skriver:

vanessa

Er lige lidt i chok!
Får de ALLEREDE tænder så tidligt??? Min lille datter blev 2mdr her d. 25.aug. Jeg skal da ikke lige amme hvis hun snart kan bide. Ha ha ha. Hold da op.

Anmeld

31. august 2009

SaNiNa

uuuh jeg tror Nicklas er ved at få en tand... hele weekenden har han proppet tng ind i munden og været med ked af det puttet og rigtig svær at få til at sove... jeg kan desværre stadig ikke se nogen tand på vej ud.

Han bliver så sagesløs når man nuller hans gummer

Anmeld

31. august 2009

vanessa

Sanne du kan også se om han er ved at få tænder ...hvis hans gummer er hvide..så det tegn på tænder...

Anmeld

31. august 2009

SaNiNa

vanessa skriver:

Sanne du kan også se om han er ved at få tænder ...hvis hans gummer er hvide..så det tegn på tænder...

altså de er ikke krid hvide men man skal se hvor tænder vil komme for der er det noget mere hvid en lyserødt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.