D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Babyklokke skriver:
Hej alle sammen :-)
Jeg har et spørgsmål som jeg håber at i kan svare mig på.
Jeg kam simpelthen ikke finde ud af hvad forskellen på en voksipose og en kørepose er?
Jeg har læst mig frem til at voksiposen kan åbnes op og leges på, også tænker jeg, hvad skal jeg bruge det til?
Jeg har købt barnevogn og lift fra emmaljunga så har jeg brug for noget af det?
Håber at i kan hjælpe mig :-)
Altså i min verden er en voksipose en slags sovepose der kan bruges i stedet for lift og en kørepose er noget man kan bruge i klapvognen så barnet ikke bliver kold.
Hvis du venter et vinterbarn vil jeg egentlig anbefale voksiposen fremfor liften til barnevognen, da baby ikke behøver at have lige så meget tøj på og er pakket rigtig dejligt tæt og trygt. Min datter har sovet ude i voksi hele vinteren, også da der var koldest, og hun har på intet tidspunkt været kold når hun kom op, selvom hun kun har en tynd uldjakke og hue på som overtøj 
I sommers da hun blev født var jeg dog rigtig glad for liften, da hun kunne ligge i den med kun en stofble over sig, så hun ikke blev alt for varm, så til et sommerbarn synes jeg bestemt liften er guld værd 
- Jeg ved godt det ikke var det dit spørgsmål gik på, men synes lige jeg ville nævne det 
Anmeld