Medicinsk abort efter MA. Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.235 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. januar 2015

Anonym trådstarter

Vi er desværre endt i en MA, i uge 8. Jeg fik stikpillerne for 5 timer siden. Men bløder stadig ikke!! hvornår blødte i..? 

Vil så gerne ha det overstået! ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2015

namaha

Dengang for 3 år siden, blødte jeg ca 6 timer efter

startede med en pille på syghuset som skulle synkes den ville stoppe graviditeten, så 2 dage efter skulle jeg tage stikpillen også begyndte jeg at bløde. Det er ikke sjovt sakl jeg love dig, du går 12-24 timers helvede i møde.

så bliver du ikke overrasket 

Anmeld

6. januar 2015

JH12

Jeg husker at jeg fik lagt pillerne op ved 9-10 tiden og jeg begyndte først at bløde ved 15 tiden. 

Anmeld

6. januar 2015

Anonym trådstarter

namaha skriver:

startede med en pille på syghuset som skulle synkes den ville stoppe graviditeten, så 2 dage efter skulle jeg tage stikpillen også begyndte jeg at bløde. Det er ikke sjovt sakl jeg love dig, du går 12-24 timers helvede i møde.

Vores lille guldklump døde desværre. Derfor skal vi igennem det her.. Har kun fået stikpillerne, da baby var død af sig selv.. 

Har godt hørt at det er noget ganske forfærdeligt møg!! 

Anmeld

6. januar 2015

hmg86

Vores lille guldklump døde desværre. Derfor skal vi igennem det her.. Har kun fået stikpillerne, da baby var død af sig selv.. 

Hende der scannede mig dengang,  anbefalede at jeg fik en udskrabning.. det var også en MA. Opdagede i uge 12 at baby var død i uge 7..er glad for valget idag, da jeg har hørt den medicinske er frygtelig.. det andet var heller ikke sjovt, men sov trods alt gennem det værste..

Venter så stadig på de to gyldne streger her 8 måneder efter.. tror bare ikke det er lykkedes os at ramme rigtigt, bruger ikke ægløsningstest endnu..

pøj pøj.. håber det går nogenlunde nemt for dig.. sender dig de bedste tanker..

Anmeld

6. januar 2015

namaha

Anonym skriver:

Undskyld, det fik jeg ikke med, fik kun det med hvor lang tid der gik fra pille til man fik aborten  det må du virkelig undskylde 

Anmeld

6. januar 2015

Anonym trådstarter

hmg86 skriver:

Hende der scannede mig dengang,  anbefalede at jeg fik en udskrabning.. det var også en MA. Opdagede i uge 12 at baby var død i uge 7..er glad for valget idag, da jeg har hørt den medicinske er frygtelig.. det andet var heller ikke sjovt, men sov trods alt gennem det værste..

Venter så stadig på de to gyldne streger her 8 måneder efter.. tror bare ikke det er lykkedes os at ramme rigtigt, bruger ikke ægløsningstest endnu..

pøj pøj.. håber det går nogenlunde nemt for dig.. sender dig de bedste tanker..

Jeg skulle ha haft udskrabningen og lå klar. Men.. Så valgte de, i forhold til fremtiden at den medicinske var bedst for mig, både fertilitets mæssigt og psykisk, ved at kunne se det ske og få sagt farvel og at Slimhinden ville ha det bedre bagefter.. 

Håber vi kan lave et nyt mirakel snart igen <3

Anmeld

6. januar 2015

Anonym trådstarter

namaha skriver:

Undskyld, det fik jeg ikke med, fik kun det med hvor lang tid der gik fra pille til man fik aborten  det må du virkelig undskylde 

Det skal du ikke undskylde 

det gør ondt, at ligge her og vente på, at ens elskede lille klump skal komme ud  

Anmeld

6. januar 2015

FruK

namaha skriver:

Ej, det er altså ikke sikkert! 

TS:

Jeg har også prøvet det i 9. uge, og det var ikke værre end en slem mens. 

Håber du kommer "nemt" igennem det. 

Anmeld

6. januar 2015

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Ej, det er altså ikke sikkert! 

TS:

Jeg har også prøvet det i 9. uge, og det var ikke værre end en slem mens. 

Håber du kommer "nemt" igennem det. 

Tusind mange tak <3 

Er helt knust.. Føler allerede jeg elsker den lille spunk! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.