Så er vi hjemme fra ferie.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. august 2009

Tina2

og det har bare været superlækkert!!!!!!

Vi var jo på Rhodos- første gang vi var der med børnene. Var der i 2000 og i 2003 (der var jeg gravid med Filuca) opg det var så samme hotel som i 2003 vi boede på:-) Virkelig lækkert sted når man har børn med:-)

Skønt poolområde, og vi boede i lejlighed lige ned til poolen og med udsigt over havet:-)

Ungerne nød det i fulde drag, og Filuca som ikke plejer at være voldsom vild med vand blev den vildeste lille vandhund og snorklede, dykkede osv:-)

Det var ren afslapningsferie, lejede dog en bil en dag! Havde bestilt en åben jeep men de havde åbenbart hørt forkert, så vi fik en åben Nissan micra............. Stop lige Thomas på 2 m ned i den!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hm, det gik da, men vi sad godt nok lidt klemt.....
Kørte til Lindos og i sommerfugledalen, så det var rigtig hyggeligt:-)

Smider lige et par billeder ind:-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

tumle81

Hey Tina

Hvor ser det bare for lækkert ud, det er da bare sol, sommer og strand. Mums det må have været dejligt og rigtig varmt!

Godt at det hele bare gik som det skulle, lige med undtagelse af mini bilen ;-)

Altid dejligt med en uge med sol og badning, det kunne jeg nun også godt bruge, men må nøjes med den rå og lidt kølige natur her på Færøerne :-)

Knus Kathrina

Anmeld

27. august 2009

Tina Andersen

K... nogle gode billeder og hvor ser der godt ud dejligt at I har haft en dejlig ferie er jo SLET ikke misundelig

Kønne børn I har men det ved du jo godt

Anmeld

27. august 2009

Susan1978

fantastiske billeder Tina.. ei hvor har i bare råhygget..

mega midsundelig..  Ea og jeg ville også bare elske det vand for vildt.

glæder mig til vi engang skal i sydens sol. Hvordan gik flyvetur osv med to børn.. ?

Anmeld

27. august 2009

Tina2

Tak:-) Jamen, det VAR dælme også skønt at komme ned i varmen! Jeg synes virkelig det var SÅ forfærdelig en sommer vi har haft, så jeg higede efter noget sol og varme......

Og tænk hvad en uge dernede kan gøre... Nu er vi hjemme igen og jeg føler mig faktisk klar til efteråret nu.... For 1½ uge siden ku jeg ha tudet ved tanken om efterår....... For sommeren havde jo ikke været der!!!!!

Så det har gjort godt med en tur derned:-)

Det gik fint med ungerne i flyet, DOG havde vi et uheld lige da vi sku lette fra Aalborg..... Milas var tydeligvis ikke tilpas med at være i flyet, og ville ud....
Vi fik ham spændt fast og jeg holdt ham i hånden.... Så fik personalet besked på at spænde sig fast og så kørte vi ud mod startbanen... Hvad sker der så........................? Milas skider i stor stil!!!!!! Virkelig tyndskid ud af siden på bleen og på sædet  Så vi måtte hive de der nakkeservietter vi ku få fat i som jeg så holdt imod, så der ikke kom mere ud og mine fingre havde også lige været for tæt på... Så sider man der og kan ikke gøre en skid, fordi flyet er ved at lette......
Så lige med det samme vi måtte rejse os gik Thomas ud og skiftede ham og hoooold da op de måtte tage noget hørm deroppe forrest i flyet, ha ha  Men de tog det nu pænt......

På vej hjem faldt Milas i søvn lige da vi var lettet og sov næsten 2 timer, så det var jo bare fantastisk:-)
Vi havde købt os til de forreste sæder, så der var bedre benplads og der er jo faktisk et stort stykke gulv foran, så der lå han og sov i et par tæpper:-)

Anmeld

28. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det lyder som og ser ud som en rigtig dejlig ferie

Aaaaahhh

Man kan bare se på billederne, hvor hyggeligt, det har været

Anmeld

28. august 2009

Heidimed lea

velkommen hjem, ser godt nok dejlig ud,  håber i fik slappet nok af så.   jeg glæder mig til at se dig  på torsdag   knus Heidi

Anmeld

28. august 2009

Muslingen

Velkommen hjem. Hvor ser det bare skønt ud.
Synes nu ikke sommeren har været så slem igen. Men det har vist også været væsentligt bedre i København end i Nordjylland.
Men jeg glæder mig også til varme og sol - om 2½ måned

Kh Fie

Anmeld

28. august 2009

Susan1978

Tina2 skriver:

Tak:-) Jamen, det VAR dælme også skønt at komme ned i varmen! Jeg synes virkelig det var SÅ forfærdelig en sommer vi har haft, så jeg higede efter noget sol og varme......

Og tænk hvad en uge dernede kan gøre... Nu er vi hjemme igen og jeg føler mig faktisk klar til efteråret nu.... For 1½ uge siden ku jeg ha tudet ved tanken om efterår....... For sommeren havde jo ikke været der!!!!!

Så det har gjort godt med en tur derned:-)

Det gik fint med ungerne i flyet, DOG havde vi et uheld lige da vi sku lette fra Aalborg..... Milas var tydeligvis ikke tilpas med at være i flyet, og ville ud....
Vi fik ham spændt fast og jeg holdt ham i hånden.... Så fik personalet besked på at spænde sig fast og så kørte vi ud mod startbanen... Hvad sker der så........................? Milas skider i stor stil!!!!!! Virkelig tyndskid ud af siden på bleen og på sædet  Så vi måtte hive de der nakkeservietter vi ku få fat i som jeg så holdt imod, så der ikke kom mere ud og mine fingre havde også lige været for tæt på... Så sider man der og kan ikke gøre en skid, fordi flyet er ved at lette......
Så lige med det samme vi måtte rejse os gik Thomas ud og skiftede ham og hoooold da op de måtte tage noget hørm deroppe forrest i flyet, ha ha  Men de tog det nu pænt......

På vej hjem faldt Milas i søvn lige da vi var lettet og sov næsten 2 timer, så det var jo bare fantastisk:-)
Vi havde købt os til de forreste sæder, så der var bedre benplads og der er jo faktisk et stort stykke gulv foran, så der lå han og sov i et par tæpper:-)

Den stakkels dreng har sgu da skidt i bukserne af skræk..  men kan godt se det ikke var så heldigt.. det havde hvert fald slået jannik helt af pinden hvis han havde været far til Milas.

jeg kan ikke forstå du synes sommeren i år har været så skidt.. jeg synes vi har haft en fantastisk sommer.  Men jeg tror altså også vi har været forskånet for ret meget regn og gråvejr hernede, hvor i har haft dårligt vejr i nordjylland.

Anmeld

28. august 2009

Tina2

For mig er det ikke ordentlig sommer før man kan tage til stranden og bade..... Vi havde lige de 2½-3 uger i juni, hvor det var godt, ellers har det været vildt dårlig sommer, synes jeg!!!!!

Kan faktisk ikke huske, hvornår den sidst har været så ringe!!! Jeg HADER blæst og temperaturer under 25 grader når det er sommer... Gider det ikke, og det er ikke sommer for mig........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.