Tak:-) Jamen, det VAR dælme også skønt at komme ned i varmen! Jeg synes virkelig det var SÅ forfærdelig en sommer vi har haft, så jeg higede efter noget sol og varme......
Og tænk hvad en uge dernede kan gøre... Nu er vi hjemme igen og jeg føler mig faktisk klar til efteråret nu.... For 1½ uge siden ku jeg ha tudet ved tanken om efterår....... For sommeren havde jo ikke været der!!!!!
Så det har gjort godt med en tur derned:-)
Det gik fint med ungerne i flyet, DOG havde vi et uheld lige da vi sku lette fra Aalborg..... Milas var tydeligvis ikke tilpas med at være i flyet, og ville ud....
Vi fik ham spændt fast og jeg holdt ham i hånden.... Så fik personalet besked på at spænde sig fast og så kørte vi ud mod startbanen... Hvad sker der så........................? Milas skider i stor stil!!!!!! Virkelig tyndskid ud af siden på bleen og på sædet

Så vi måtte hive de der nakkeservietter vi ku få fat i som jeg så holdt imod, så der ikke kom mere ud og mine fingre havde også lige været for tæt på... Så sider man der og kan ikke gøre en skid, fordi flyet er ved at lette......
Så lige med det samme vi måtte rejse os gik Thomas ud og skiftede ham og hoooold da op de måtte tage noget hørm deroppe forrest i flyet, ha ha

Men de tog det nu pænt......
På vej hjem faldt Milas i søvn lige da vi var lettet og sov næsten 2 timer, så det var jo bare fantastisk:-)
Vi havde købt os til de forreste sæder, så der var bedre benplads og der er jo faktisk et stort stykke gulv foran, så der lå han og sov i et par tæpper:-)
Anmeld