Vennepar søges i vestsjællandsområdet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.899 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. januar 2015

Odin stjerne

Hej!
Min mand på 35 år og jeg på 37 år bor i Slagelse, Med vores to piger på 6 og 18 år. De fleste af vores venner bor i andre landsdele og vi savner derfor venner som bor tætter på 

Vi savner et vennepar vi kan mødes spontant med fx. Til alm hyggeligt samvær som en god middag. Grill hygge. Fælles udflugter, måske ferie samt veninde snak/hygge og mande hygge i skuret

Håber der er nogen, som kunne have lyst til at lære os at kende

mvh Katja og Bastian

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2015

Marie08

Odin stjerne skriver:

Hej!
Min mand på 35 år og jeg på 37 år bor i Slagelse, Med vores to piger på 6 og 18 år. De fleste af vores venner bor i andre landsdele og vi savner derfor venner som bor tætter på 

Vi savner et vennepar vi kan mødes spontant med fx. Til alm hyggeligt samvær som en god middag. Grill hygge. Fælles udflugter, måske ferie samt veninde snak/hygge og mande hygge i skuret

Håber der er nogen, som kunne have lyst til at lære os at kende

mvh Katja og Bastian

Hej

vi bor godt nok ikke helt ved siden af men flytter til køge området om ikke så længe men har en datter på 7 og vi begge er 36år

Anmeld Citér

21. juni 2015

Odin stjerne

Vi er et par på 35 og 37 år. Der har kendt hinanden i 12 års tid. Sammen har vi bores datter Malou på 7 år samt Nynne på 18 år.

Vi har ikke den helt store omgangskreds mere og søger nogle vennepar til alm hyggeligt samvær som en god middag. Grill hygge. Fælles udflugter, måske ferie samt veninde snak/hygge og mande "sparke dæk" tid .

Vi bor selv i slagelse, men ser ingen problemer ved at ha et vennepar der bor andre steder på Sjælland

Vi har mange interesser og vil mene vi er nemme at omgåes.

Vi glæder os til at høre fra jer igen��

Skriv til mail: katja4200@gmail.com

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.