Pomp de lux i kbh!! se her piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
3 svar
1 synes godt om
6. januar 2015

misslea

Hej alle derude

Jeg er simpelthen blevet ansat som shopping advisor hos

POMP de LUX, hvilket vil sige, at tøjet nu kan købes gennem mig, enten hjemme hos mig ved Åbent hus arrangementer eller ved et home shopping arrangement!!

Til jer der ikke kender tøjet, så er det på tide!!

Fantastisk kvalitet til gode priser, og så er det bare et super lækkert design, de altid ryster op af hatten

Jeg er ansat til primært at dække København S/Bryggen... Så hvis du bor i nærheden og har lyst til at afholde en hyggedag med veninder, kollegaer, naboer mm. så kommer jeg ud med hele den nye forår/sommer kollektion.

Du som værtinde får 5 % af den samlede omsætning for dit arrangement, som fratrækkes dit eget køb

Det er altid super hyggeligt... og husk, der er ingen købetvang

Jeg kan kontaktes på lsc@pompdelux.com

eller gå ind og Like min facebook side "pompdelux Amager" så kan I følge med, når den nye kollektion er ude, når der afholdes åbent hus arrangementer og meeeeeget mere

Book arrangement nu, inden de gode tider er væk

Har sat lidt billeder ind fra efterårskollektionen 2014

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2015

Lucky05

Så lækkert tøj. vi er også en flok der mødes til homeparty de 2 gange om året.  

Anmeld

6. januar 2015

misslea

Lucky05 skriver:

Så lækkert tøj. vi er også en flok der mødes til homeparty de 2 gange om året.  

Jaaaah det er nemlig bare lækkert

Har altid købt meget af det til Wilma, så nu tænkte jeg, at det kunne være hyggeligt at komme lidt ud og lufte tøjet for andre

Anmeld

6. januar 2015

misslea

Jeg opper den lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.