En langsom optakt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
3 svar
1 synes godt om
6. januar 2015

Julemusen

Jeg har de sidste dage haft modningsveer hver aften, som går i sig selv efter nogle få timer. Synes godtnok det er ved at være hårdt, at den lille ikke bare kommet ud! Jeg er i dag gået tre dage over tid og her til morgen har jeg nu lagt i et par timer med murren i underlivet som minder om menstruationssmerter. Er der andre der har prøvet lignende, hvor det bare ikke udvikler sig til reelle veer og hvor det tager flere dage?

Hilsen en meget frustreret højgravid! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Kitty-Katten skriver:

Jeg har de sidste dage haft modningsveer hver aften, som går i sig selv efter nogle få timer. Synes godtnok det er ved at være hårdt, at den lille ikke bare kommet ud! Jeg er i dag gået tre dage over tid og her til morgen har jeg nu lagt i et par timer med murren i underlivet som minder om menstruationssmerter. Er der andre der har prøvet lignende, hvor det bare ikke udvikler sig til reelle veer og hvor det tager flere dage?

Hilsen en meget frustreret højgravid! 

Ja... sådan var det også for mig...

Jeg havde så kraftige veer at vi kørte på fødegangen flere aftner i træk - kun for at veerne så gik i sig selv...

Efter fire dage på den måde lagde de ballonkateter (da jeg var 41+1) for at jeg skulle udvide mig nok til at de kunne tage mit vand næste formiddag og så kom hun om aftenen...

Anmeld

6. januar 2015

Malle-123

Hejsa 

jeg vil lige hører når i siger muren i maven?? 

Hvad betyder det ?? 

Jeg har det sådan baby sparker og rotere i bækkenet, og har hele tiden en pressende følelse nedenom mest mod anus. Er det sådan noget ?? 

Sender lidt ve støv til dig 

Anmeld

6. januar 2015

Julemusen

Malle-123 skriver:

Hejsa 

jeg vil lige hører når i siger muren i maven?? 

Hvad betyder det ?? 

Jeg har det sådan baby sparker og rotere i bækkenet, og har hele tiden en pressende følelse nedenom mest mod anus. Er det sådan noget ?? 

Sender lidt ve støv til dig 

Hej

Murren i underlivet minder om meget kraftig menstruationskramper men med en ned ad rettet tyngde fornemmelse.  Er i hvert fald det jeg mener så jeg skriver sådan. Jeg kan også mærke at den lille borer sig ned af og drejer rundt til tider i bækkenet. Ikke en rar fornemmelse. 

Men håber bare at det hele er tegn på at der snart sker noget  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.