Jobnet - joblog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
5 svar
4 synes godt om
5. januar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Er der andre der efter den seneste opdatering af Jobnet heller ikke har deres joblogs?

Jeg havde mindst 20 joblogs inden deres sidste opdatering og nu er der 1 tilbage...

Jeg føler mig en smule stresset nu for jeg skal bruge dem for at kunne bevise min jobsøgning og andre aktiviteter for at få min kontanthjælp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Hej

Jeg ville nok kontakte jobcentret og forklare dem situstionen. Måske de allerede er klar over det er et problem.   

Anmeld

5. januar 2015

Nadia&Daniel

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej

Jeg ville nok kontakte jobcentret og forklare dem situstionen. Måske de allerede er klar over det er et problem.   

Tænker jeg også 

Anmeld

6. januar 2015

Studerendemor

Wampires skriver:

Er der andre der efter den seneste opdatering af Jobnet heller ikke har deres joblogs?

Jeg havde mindst 20 joblogs inden deres sidste opdatering og nu er der 1 tilbage...

Jeg føler mig en smule stresset nu for jeg skal bruge dem for at kunne bevise min jobsøgning og andre aktiviteter for at få min kontanthjælp...

Deres system har været nede hele mandag, har jeg hørt. Men ring for en sikkerheds skyld, og for at høre, hvad du så skal gøre

Anmeld

6. januar 2015

Wampires

Jeg har haft skrevet til deres support da det er udliciteret og de ikke længere selv kan svare på spørgsmål om de ting

Jeg har bare fået en advarsel og skal sørge for at overholde tidsfrister resten af året da jeg havde en i forvejen... Det hedder 3 advarsler indenfor 12 måneder man højest må få før de  begynder at tage penge...

Anmeld

6. januar 2015

Wampires

Ved ikke lige hvad der skete men nu ringede hun fra support og vupti så var de der allesammen igen

er rigtig lettet nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.