(februar) Stakkels lille Lucas!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. august 2009

Diana...

Så fik vi os ordnet den vaccination og han var bare super dygtig til det med stikkene han spjættet lige lidt med nr 2 men det var os det. Han kravlet selvfølgelig os fra lægen   

Nå men vi kom hjem og det var faktisk en god dag han var et strålende humør som altid. Men så lige før vi skulle spise begynde han at blive lidt pyldre men ingen feber han så meget sløj ud og ville ikke rigtig noget.

Han blev så putte 18.55 og fald i søvn med det samme. kl lidt i 20 vågnet han så igen og var stadig pyldret og var brand varm nå men han kom ind i stuen til os fik noget vand og så sad hen ellers bare og stenet på sin far uden og sige et kluk. Men så gik der ikke længe så var han bare ked vi tog hans temperatur og den var 39,5 nåå lille Lucas vi tog alt tøjet af ham og han fik et dynebetræk over sig. og fald i søvn hos sin far kl ca 22 vågnet han da vi skulle til at i seng og vi kunne ikke engang rør ham uden han skreg fuldstændig sindsyg vi gav ham en panodil og så lagde jeg mig ind i sengen med ham og han lå i ca et par timer og vente og drejet sig og små pev men han var mere rolig nu en tidligere. og da han så havet ligget der et par timer blev han mega frisk og begynd og kravle rund på os begge og hive os i øje næse mund osv, ahh ham fik vi sgu aldrig til at sove på den måde nåå så vi stod op begge 2 og tog tøj på og gjorde barnevognen klar og så gik vi ellers en tur kl 1 om natten med hunden os ha ha altså hvor var man misundelig på hvert hus man gik forbi fordi der var helt mørkt og de lå bare og sov vi gik en time før han fald i søvn og så var det ellers bare hjem og han sov så i sin barnevogn i soveværelset for hvis vi tog ham op ville han vågne han sov os næste 2 timer så kom han op til mig og lå i mine arme hele natten puha nogen trætte arme og en træt mor 

Her til morgen da vi stod op var feberen væk man han havet ingen krafter han var så træt så jeg måtte side med ham og give ham mad for han kunne ikke side selv, så vågnet han os op dejligt men en halv time efter kasten han det hele op og fik 38,9 i feber  Så nu har jeg endelig fået mit lille feber barn til at sove til formiddag så håber jeg det hjælper lidt. Men øv hvor jeg synes det var synd for ham og de kan ikke forklare hvordan de har det og hvad de vil have osv så man gætter jo sig bare frem jeg følte mig bare som en øv mor og var så ked af det. Men sådan er det jo. håber det bliver lidt nemmere med tiden. 

Lige et øv indlæg her fra.

Kæmpe knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hej søde

Sikke da en nat I har haft - puha - jeg kan godt forstå, hvis du er træt. Det lyder til, at det har været en hård omgang. Men godt, at han faldt lidt til ro på panodillen.

Nej, det er bare så svært når de ikke kan udtrykke sig og man bare gætter sig frem til, hvordan at de vil have tingene. Men godt, at han sover nu. Jeg håber, at han tager en rigtig lang lur og moren skulle måske gøre det samme

Helbredende knus

Anmeld

27. august 2009

Diana...

Katja... skriver:

Hej søde

Sikke da en nat I har haft - puha - jeg kan godt forstå, hvis du er træt. Det lyder til, at det har været en hård omgang. Men godt, at han faldt lidt til ro på panodillen.

Nej, det er bare så svært når de ikke kan udtrykke sig og man bare gætter sig frem til, hvordan at de vil have tingene. Men godt, at han sover nu. Jeg håber, at han tager en rigtig lang lur og moren skulle måske gøre det samme

Helbredende knus

Ja jeg håber os han tager en god lang lur så han kan sove det væk. 

Hi hi ja gid jeg kunne men der kommer nogen og skal kikke på lejligheden her mellem 9 og 11   Så det ville se lidt sjovt ud hvis jeg lå og sov ha ha. Men jeg har lige fået gjort lidt rent så er bliver lidt friskere. Men jeg har jo heller ikke sovet jeg tror det hårdere hvis man sover og vågner 20 gange på en nat end bare er være vågen natten igennem så tror jeg det nemmere dagen efter. Claus har fået sovet og han har jo os været med i dette natte rod og han er bare træt idag.

Anmeld

27. august 2009

Mira0911

Øv. at i skulle igennem det... Hvordan har han det idag?

Anmeld

27. august 2009

MoarViborg

Ajj hvor træls for jer og især Lucas! Maya var også til 5 mdr's vaccine i går! Hun var ret pylret hele dagen igår og natten med, men hun har det heldigvis bedre i dag!

God bedring til Lucas!
Knus

Anmeld

27. august 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Øv. at i skulle igennem det... Hvordan har han det idag?

Ja det er sgu øv og synd for ham. Hans humør er bedre men han har stadig feber sidst var den 39,1.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.