Andre barnevogne med disse forhjul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.646 visninger
13 svar
6 synes godt om
5. januar 2015

Hvem?

Vi venter nr. 4 og da nr. 3 ligger i vores barnevogn, når nr. 4 melder sin ankomst, kigger vi efter endnu en - vi har godt nok en ekstra, men syntes netop det er rart med en ekstra....

Vi har altid haft Emmaljunga og har nu set denne model med disse forhjul og tænker, at det bliver, men er der andre barnevogne med disse forhjul, der li skal kigges inden?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2015

Malthe2010

Kender ikke andre modeller, men har det der stel bare til klapvogn, og jeg ELSKER det!! 

Anmeld

5. januar 2015

Hvem?

Malthe2010 skriver:

Kender ikke andre modeller, men har det der stel bare til klapvogn, og jeg ELSKER det!! 

Syntes nemli os det er ganske smart, at man ikke skal hive/vippe i barnevognen, hver eneste gang man skal dreje - især når man har store/tunge børn

Anmeld

5. januar 2015

MysteriousAngel

Hvem? skriver:

Syntes nemli os det er ganske smart, at man ikke skal hive/vippe i barnevognen, hver eneste gang man skal dreje - især når man har store/tunge børn

Til gengæld er det bare ikke nemt at gå med den hvis der er ustabilt underlag eller skiftende belægning. 

Anmeld

5. januar 2015

sne190810

MysteriousAngel skriver:

Til gengæld er det bare ikke nemt at gå med den hvis der er ustabilt underlag eller skiftende belægning. 

Jeg har dog kun hjulene på min klapvogn, men jeg har aldrig oplevet problemer med at gå med hjulene på forskellige slags underlag. 

Anmeld

5. januar 2015

MysteriousAngel

sne190810 skriver:

Jeg har dog kun hjulene på min klapvogn, men jeg har aldrig oplevet problemer med at gå med hjulene på forskellige slags underlag. 

Det har jeg. De låser og blokerer. 

Anmeld

5. januar 2015

sne190810

MysteriousAngel skriver:

Det har jeg. De låser og blokerer. 

Øv! Hvilket mærke har du vogn i? Eller hvad man siger 

Anmeld

5. januar 2015

Pinkrose

Det mærke der hedder trille laver også barnevogne med drejehjul bare så du har noget at samlinge med

Anmeld

5. januar 2015

Aprilbaby2015

Har en trille Dream light. Den er god selv i sne vejr.. 

Og så er der Basson Nordick delux 

den har også drejehjul, men kender ikke til hvad vognen er i stand til  

Anmeld

5. januar 2015

IngenKoPåIsen

Basson laver det også.. Jeg har en basson fra 2013 uden de hjul og den er jeg i hvert fald glad for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.