Jeg oplevede i lørdags (9+0) at bløde lidt, fik snakket med lægevagten som ville se mig fordi jeg havde smerter også.
Det viste sig så ved en scanning, at fostret enten er dødt for 4 uger siden, som ville være det realistiske bud, eller at det kun var 4 uger gammelt, som var det optimistiske bud, hvilket ikke kan hænge sammen med noget som helst.
Jeg fik taget blodprøve i lørdags, og igen idag for at tjekke mit hcg niveau.
Men jeg er helt sikker på at der ikke er noget mere. Jeg bløder, med klumper, har ondt og det hele som en voldsom menstruation.
og alle steder jeg er, er der bare højgravide kvinder eller nybagte mødre med deres små babyer. Og jeg kan ikke undgå at blive vred på mig selv, og have sådan en følelse af jalousi, og jeg føler bare det er ondt at have de tanker.
jeg ønsker selvfølgelig ikke noget ondt for nogle andre, men tænker bare "hvorfor mig?!"
som om det ikke er smerte nok at ha fysisk ondt og psykisk samtidig. Ikke at nogle mennesker kan se det på mig, og det forventer jeg heller ikke.
blev så sent som i eftermiddags ked af, at en forældre i min datters børnehave, fortalte at de idag havde været til scanning, og fundet ud af de venter sig en lille pige. Jeg ville så gerne ku være glad på deres vegne, men måtte simpelthen bare sige okay og gå.
håber det snart går over!
Og ville ikke noget med det her indlæg, andet end ud med mine følelser som jeg hader jeg har 
Anmeld