Tøj til små piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. januar 2015

Liljesilas

Hejsa

min datter på snart 3 år, er ikke den største pige, hvorfor jeg synes at stort set alt tøj sidder træls på hende.. Jeg køber meget over nettet, og pt. Har hun hummel, småfolk og hogm, men synes især hummel og småfolk er til meget store børn. Problemet er at hun nu skal op i størrelse 104, men det er alt for løst i livet, og hendes krop kommer til at virke så lille i tøjet.

Hvilke mærker er gode til små piger?  

Hilsen Maya

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2015

LinLin

mayapigen skriver:

Hejsa

min datter på snart 3 år, er ikke den største pige, hvorfor jeg synes at stort set alt tøj sidder træls på hende.. Jeg køber meget over nettet, og pt. Har hun hummel, småfolk og hogm, men synes især hummel og småfolk er til meget store børn. Problemet er at hun nu skal op i størrelse 104, men det er alt for løst i livet, og hendes krop kommer til at virke så lille i tøjet.

Hvilke mærker er gode til små piger?  

Hilsen Maya

Katvigs tøj er ret smalt i det... Holly's er også.

Anmeld

5. januar 2015

MHB

Nu har jeg ikke selv en lille pige, men en slank dreng. Jeg ved ikke om pasformen er det samme ved drenge og pigetøj, men her har vi gode erfaringer med meget af det tøj pomp de lux laver (dog ikke deres bukser, der er dør brede til vores drenge). Danefæ har vi også gode erfaringer med, og katvig, joha og bukser fra phister og philina.

Hummel og småfolk kan vi ikke bruge da det er alt for bredt til vores søn og han ser ud som om han svømmer i tøjet! 

Anmeld

5. januar 2015

MHB

Hov og krymmel! 

Anmeld

5. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min pige er godt nok en rigtig stor en. Men vi har også problemer med at tøjet sidder alt for løst på hende i livet/bredden. Her sidder Noa noa's tøj rimeligt godt til. Har hørt at ej sikke lej også skulle. Helt korrekt siger mine erfaringer også at småfolk er meget bred. Vi har også smallstuff som jeg også synes sidder til.

har du prøvet nogen af de mærker? Nu har vi godt nok kun prøvet størrelserne op til 80 indtil videre på trods af min datter kun er 6 mdr.

Anmeld

5. januar 2015

Alexander&Lærke

Pompdelux, især basis bluser sidder godt til, Ellers bukser med slim ben og som kan strammes ind i livet, H&M har nogen. 

Min datter er ikke særlig tynd, men langbenet så her er problemet nærmer at hun hurtigt vokser ud af tøjet. Min søn derimod har altid været en meget slank dreng, det er blevet bedre med årene, men da han var 3-4og 5 år måtte jeg få syet hans buksere da jeg stort ikke kunne få noget som sad til, da han gerne ville gå i bløde bukser og bindebåndet kunne aldrig trammes så meget som det skulle. Kan stadig være et problem. Så fik dem syet så de passede i livet.. 

Anmeld

5. januar 2015

L&V

Min datter er ultra lille og hm har nogle gode jeans men ellers bruger hun primært leggings, strømpebukser og lignende.

Hummels baggy tøj med snørre syntes jeg os er okay.

Katvig, Hollys, molo og smallstuff syntes jeg os er fint smalt.

Pompe deluxe ka hun slet ik holde oppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.