Sommertid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. marts 2008

Kaufie

Ja, for det har I vel husket????

Hvordan har jeres poder taget skiftet til den nye tid - altså at vi nu er en time foran....

William plejer at blive puttet kl 19, så jeg var spændt på om det ville lykkes i aften - men der var ingen probs. Nu har han så også sovet lidt skidt hele dagen (3x 45 min) og været lidt halvsyg, så han var mere end putteklar efter aftensmaden.

Mette, der ser frem til at kunne holde ud til kl 22 i aften (mod 21 normalt....)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2008

heaven

Hey

Ingen problemer her, det er gået helt efter planen. Det har ingen forskel været - vækkede ham kl 20 i 8 (ny tid) i morges, han plejer at vågne ved 7 tiden gammel tid..

Jannie

Anmeld

30. marts 2008

Loggidut

nej her er det ret nemt, for vi er kastet lidt ind i en dag hvor vi må tage det som det kommer...fordi vi har været til barnedåb...så lige nu sidder tif og er mere end parat til at blive puttet...og det passer jo kanont

Anmeld

30. marts 2008

ivfmarie

Jeg var faktisk også noget spændt på hvordan det ville gå... Ikke mindst fordi vi alle fire hyggede i sengen i morges til kl 9.15 (ny tid). Begge børn var klar til middagslur kl 12, sov til 14.30. Malte fik en ekstra lur fra 17.30 til 18.15, og alligevel gik begge børn i brædderne kl 20 - sharp, som de plejer.
Så en bette time fra eller til betyder åbenbart intet for søvnen her.

Marie - der altid føler sig snydt for en times søvn

Anmeld

30. marts 2008

Monica

Kan høre at Gustav ikke er liiige ved at sove... Hmmmm, plejer at sove senest kvart over otte... Men måske jeg skulle lære den unge mand klokken!!!???!!!
Og skal se film med manden - regner med at kan holde mig vågen idag...:$

Anmeld

30. marts 2008

Tynen

No probs her!

Ungen stod faktisk op kl. 8 idag (7 iflg. gammel tid) så det passer mig så udemærket! :)

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.