SRP skriver:
Hej piger
Min søn på 7 måneder og en uge sidder ikke selv uden støtte på gulvet. Det gør alle vi kender, som er jævnaldrende. Er enormt nervøs, da min datter sad selv inden hun blev 6 måneder. Kom selvfølgelig til at læse om en hvis søn ikke sad selv, da han var syv måneder - og ja han var hjerneskadet, selvom han var med og kunne kravle mv.
Min søn er også okay med motorisk og psykisk (hvad jeg lige kan fornemme), men han kan ikke sidde selv:/ Er virkelig nervøs...
Det skal du bestemt ikke være nervøs for
Som min SP sagde til mig, så er drenge generelt bare lidt langsommere end pigerne (hvilket beroligede mig).
Jeg fik en pige første gang, og hun var langt fremme - i forhold til sin lillebror. Nu er han 15½ mrd, så lidt ældre end din, men han har altid været 1-2 måneder bagud i forhold til storesøsteren. Jeg ved godt at jeg ikke kan sammenligne, men jeg kan ikke lade være 

Han bestod akkurat boel-testen da han var 8 mrd., og der sad han ikke 100 % stabilt, men han sad et lille stykke tid, og det var det vigtigste 
Jeg har lært at sige til mig selv, at det kommer, når de selv er helt parate. Han sad som 8 mrd., kravlede først som 13 mrd. - og så sent som i går gik han rundt for første gang i hele lejligheden uden støtte 
Anmeld