Fjernelse af orange hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
1 svar
1 synes godt om
4. januar 2015

Anonym trådstarter

Planen var at jeg skulle have en mellem blondt hårfarve. Jeg havde mørke brunt (farvet) hår. Så jeg køber en affarvning efter hjælp i Matas. Skrig orange. Ja okay, jeg køber så en mellem akse blondt, og dette er resultatet (se billede) . (Gjort over 2 dage) , ved 2. Farvning begyndte min hovedbund at svi lidt , lidt en brændende fornemmelse  så nu er jeg skide bange for at fortsætte. Har nu ligesom opgivet, og vil bare have et hår man kan holde ud og kigge på. Så har købt en mørke brun hårfarve. 

Mit spørgsmål lyder: vil den mørkebrune blive mørkebrun? Eller vil jeg stadig ende med orange hår? Og, hvor længe skal jeg vente med at farve? Har ikke råd til en frisør, og der er heller ikke nogen i nærheden jeg ville kunne komme til foreløbig ....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2015

MorDk

Uh ha det er lidt farligt projekt specielt hvis man i forvejen har farve i håret. Og ærligt... så forstår jeg ikke du tør. Dem i matas er ikke frisøre. Gå ned til en frisør. og betal det det koster. Det er mit råd.

Edit: Ja det med at du ikke har råd til frisør... det er selvfølgelig ærgeligt. Men det er da også spild af penge at købe afblegning samt hårfarve... nå, men vent 1 uges tid og så farv dit hår mørkt igen... måske vil du få et rødligt skær... men det bliver bedre ihvertfald. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.