Hjælp til autostolen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. januar 2015

Princesspigen

Vores datter er 2 år og har en autostol fra 9-18 kg tror jeg det hedder... 

Hun er lidt højere end gennemsnittet og sidst hun er vejet lå hun omkring de 13 kg.. 

Vores biler har ikke ISO fix.. 

Tror i der går lang tid før vi skal skifte stol ? 

Og evt hvilke vil i anbefale ? 

Og er brugt lige så godt som nyt ? 

Håber i vil hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2015

(august)

Vi har dem fra Rømer. Det er vigtigt hun vejer nok for at gå en stol op, så hun selv kan udløse selen i tilfælde at en ulykke, så lad hende sidde så længe som muligt i den som hedder 9-18kg. Vores store pige skiftede til den som hedder 15-36kg da hun var ca 3,9 år og vejede ca 17 kg. 

I forhold til nyt eller brugt, ville jeg kun bruge en brugt hvis det er fra nogen vi kender og ved ikke har været i nogen form for ulykker. 

Anmeld

4. januar 2015

Princesspigen

(august) skriver:

Vi har dem fra Rømer. Det er vigtigt hun vejer nok for at gå en stol op, så hun selv kan udløse selen i tilfælde at en ulykke, så lad hende sidde så længe som muligt i den som hedder 9-18kg. Vores store pige skiftede til den som hedder 15-36kg da hun var ca 3,9 år og vejede ca 17 kg. 

I forhold til nyt eller brugt, ville jeg kun bruge en brugt hvis det er fra nogen vi kender og ved ikke har været i nogen form for ulykker. 

Det er min første så har ingen erfaring med hvor hurtigt de går op i vækst eller vokse fra de 2 år.. Men lyder som om jeg godt kan risikere/forvente der går helt op til et år før vi skal have ny stol.. ? 

Vores først var brugt og vores nuværende er købt ny.. Har haft go erfaring med begge men vi har så heller ikke oplevet nogle uheld eller vildt voldsomme katastrofe opbremsninger.., så derfor syndes jeg det er svært.. 

Anmeld

4. januar 2015

(august)

Princesspigen skriver:

Det er min første så har ingen erfaring med hvor hurtigt de går op i vækst eller vokse fra de 2 år.. Men lyder som om jeg godt kan risikere/forvente der går helt op til et år før vi skal have ny stol.. ? 

Vores først var brugt og vores nuværende er købt ny.. Har haft go erfaring med begge men vi har så heller ikke oplevet nogle uheld eller vildt voldsomme katastrofe opbremsninger.., så derfor syndes jeg det er svært.. 

Hvis økonomien er til det ville jeg vælge at købe en ny. 

Anmeld

4. januar 2015

Pinkrose

Princesspigen skriver:

Vores datter er 2 år og har en autostol fra 9-18 kg tror jeg det hedder... 

Hun er lidt højere end gennemsnittet og sidst hun er vejet lå hun omkring de 13 kg.. 

Vores biler har ikke ISO fix.. 

Tror i der går lang tid før vi skal skifte stol ? 

Og evt hvilke vil i anbefale ? 

Og er brugt lige så godt som nyt ? 

Håber i vil hjælpe 

det vigtigste er at de ikke vejer for lidt i forhold til næste stol, mon datter er faktisk for høj til hendes stol, men er blevet rådet til af forhandler stadig at vente pga hun vejer for lidt .

hun er 109 høj og bliver 4 om lidt. 

Jeg ville bare beholde den stol i har lf vente til hun kan passe næste str  

men tror der sagens kan gå 1-2 år før ny stol er relevant 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.