Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor88 skriver: Hmm... Muligvis en super lækker hylde? men fede nips for ligesom at få lidt varme ind i hjørnet?
Hmm... Muligvis en super lækker hylde? men fede nips for ligesom at få lidt varme ind i hjørnet?
Ja det er måske en rigtig god ide faktisk.. Så kan man også nemmere bare skifte pynten ud når man er træt af det og ikke ligeså permanent som et billede. Hmm. Tak for ideerne!
men super ærgerligt med det bakke bord til kaffen ik
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja det er måske en rigtig god ide faktisk.. Så kan man også nemmere bare skifte pynten ud når man er træt af det og ikke ligeså permanent som et billede. Hmm. Tak for ideerne! men super ærgerligt med det bakke bord til kaffen ik
Jaa det kunne have været såå lækkert!
men det skal nok blive et dejligt hyggehjørne og det er det jo nærmest allerede med de stole har i købt dem brugte? (hvis jeg må spørge?)
kig ind på div designersider og find en fed hylde der ikke erså mainstream og så tænker jeg noget pynt i græsgrønt som du sagde, en dæmpet mint, en lille smule mørkt træ el.lign
mor88 skriver: Jaa det kunne have været såå lækkert! men det skal nok blive et dejligt hyggehjørne og det er det jo nærmest allerede med de stole har i købt dem brugte? (hvis jeg må spørge?) kig ind på div designersider og find en fed hylde der ikke erså mainstream og så tænker jeg noget pynt i græsgrønt som du sagde, en dæmpet mint, en lille smule mørkt træ el.lign
Hehe det må du gerne spørge om. De er købt brugte sammen med PK bordet i marmor. Det var en super god aUktion Er også virkelig vild med mine stole, derfor jeg gerne vil lave et rigtig fint hygge hjørne. Og ved siden af den første stol er der en glas pejs så det det perfekt hjørne Og du har været til stor hjælp!
Ja er allerede i gang med at Google. Tror jeg sgu det ender med. Også kan jeg få et stort maleri oven over sofaen som er i samme rum så skal det nok give liv
Anonym skriver: Hehe det må du gerne spørge om. De er købt brugte sammen med PK bordet i marmor. Det var en super god aUktion Er også virkelig vild med mine stole, derfor jeg gerne vil lave et rigtig fint hygge hjørne. Og ved siden af den første stol er der en glas pejs så det det perfekt hjørne Og du har været til stor hjælp! Ja er allerede i gang med at Google. Tror jeg sgu det ender med. Også kan jeg få et stort maleri oven over sofaen som er i samme rum så skal det nok give liv
Eej hvor hyggeligt jeg vil også have pejs den gør jo allerede noget ved hele atmosfæren i rummet hvilket er svært at se på billedet
Marmorbordet er også SÅ fint
Det må virkelig have været en god auktion jeg vil gerne med næste gang
mor88 skriver: Eej hvor hyggeligt jeg vil også have pejs den gør jo allerede noget ved hele atmosfæren i rummet hvilket er svært at se på billedet Marmorbordet er også SÅ fint Det må virkelig have været en god auktion jeg vil gerne med næste gang
Ja Selvfølelig, det også svært når jeg kun har lagt 1 billede op Men vi er næsten lige flyttet ind for en måned siden så det er nu det sjove med indretningen skal på plads. Og man kan altid bruge nogle nye friske øjne og ideer!
ja jeg elsker det også
haha ja den var en af de bedre. Har aldrig været så heldig og tilfreds før i hvert fald ikke når det kommer til materielle indretnings ting. Det er bare en aftale siger til hvis jeg støder på nogle flere til salg.
Her er nogle billeder af hele stuen. Sådan ser det ca stadig ud - bare med ny pynt på min skænk
Ønsker mig en ny sofa ❤️
Her er nogle billeder af hele stuen. Sådan ser det ca stadig ud - bare med ny pynt på min skænk Ønsker mig en ny sofa ❤️
Nøøj hvor er det fiiiint super flot nu når man ser hele væggen også og i har noget træ, som man nemt kan få ført over til det andet hjørne også for at tilføje varme
jeg er helt jaloux Super flot stue
mor88 skriver: Nøøj hvor er det fiiiint super flot nu når man ser hele væggen også og i har noget træ, som man nemt kan få ført over til det andet hjørne også for at tilføje varme jeg er helt jaloux Super flot stue
Årh tusind tak
Ja lige præcis, derfor jeg tænkte det var en god ide med en hylde og nogle træ/farve pynte ting for jeg kan godt lide træ
Det skal du ikke blive har på fornemmelsen du også bor ret fint
Anonym skriver: Årh tusind tak Ja lige præcis, derfor jeg tænkte det var en god ide med en hylde og nogle træ/farve pynte ting for jeg kan godt lide træ Det skal du ikke blive har på fornemmelsen du også bor ret fint
Haha, muligvis men vi sidder dog stadig kun i lejlighed og drømmer om vores eget lille slot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128