Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
gode ideer modtages gerne.. Er total blank på ønsker til vores søn, som bliver 2 på tirsdag.,
Han har allerede:
musik, duplo (en masse), Lege køkken, biler, værktøj..
Han får en løbecykel af os..
på forhånd tak :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis I har have kan han evt ønske sig en trillebør og skovl, kost og rive. Så kanal hjælpe til med eget 'værktøj'. Det var altid et hit hos vores :-)
Nettemor skriver: Hvis I har have kan han evt ønske sig en trillebør og skovl, kost og rive. Så kanal hjælpe til med eget 'værktøj'. Det var altid et hit hos vores :-)
Det var faktisk en rigtig god ide Tusind tak..
FamilenStorm skriver: Det var faktisk en rigtig god ide Tusind tak..
Så lidt :-) vores fik det nemlig dengang og der har været rigtig mange gode timer i det. :-)
FamilenStorm skriver: gode ideer modtages gerne.. Er total blank på ønsker til vores søn, som bliver 2 på tirsdag., Han har allerede: musik, duplo (en masse), Lege køkken, biler, værktøj.. Han får en løbecykel af os.. på forhånd tak :-)
Vores 2 årig har fået bondegård med dyr i julegave
og en travlt til at tegne med på kridt..
Jeg ville os foreslå løbecyklen men den har i med i tankerne
Princesspigen skriver: Vores 2 årig har fået bondegård med dyr i julegave og en travlt til at tegne med på kridt.. Jeg ville os foreslå løbecyklen men den har i med i tankerne
Tavlen har vi fra vores datter
han har både båndegården fra Fischer Price og en masse plastik dyr, men interessen er ikke så stor..
ih jeg synes det er svært..
FamilenStorm skriver: Tavlen har vi fra vores datter han har både båndegården fra Fischer Price og en masse plastik dyr, men interessen er ikke så stor.. ih jeg synes det er svært..
Hvad med sådan noget som little people ?
Jeg tænker hvad med noget han kan lege med udenfor eller kører på ?
Ellers hvad med
Bobles
Tøj (fx med hans ynglings figur)
Vores fik sådan en tavle/Whiteboard fra IKEA da han blev 2. Verdens bedste gave!
Princesspigen skriver: Hvad med sådan noget som little people ?
Vil prøve at se hvad de har tak..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128