19 kg på 25 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
7 svar
1 synes godt om
2. januar 2015

Anonym trådstarter

jeg vil rigtig gerne have tabt 19 kg, til min kæreste bliver færdig med sin uddannelse. Jeg har lige regnet ud at det er om 25 uger og 4 dage.. Vil det være et realistisk mål, eller er jeg helt forkert på den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2015

Missy_B

Anonym skriver:

jeg vil rigtig gerne have tabt 19 kg, til min kæreste bliver færdig med sin uddannelse. Jeg har lige regnet ud at det er om 25 uger og 4 dage.. Vil det være et realistisk mål, eller er jeg helt forkert på den?

Det afhænger helt og holdent af dig selv

Jeg tabte 20 kg på 5 måneder ved at fjerne ris og pasta fra min kost, samt ved at portionsanrette al vores mad

Og det var uden videre motion. Nu er jeg gravid og er blevet et forfærdelig sukkermonster, men skal igang igen efter jeg har født så de sidste 12-15 kg kan komme af

Anmeld

2. januar 2015

Papillon

Det er ikke urealistisk, men du skal nok være klar på at være standhaftig for at nå målet på den tid  

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

Missy_B skriver:

Jeg tabte 20 kg på 5 måneder ved at fjerne ris og pasta fra min kost, samt ved at portionsanrette al vores mad

Og det var uden videre motion. Nu er jeg gravid og er blevet et forfærdelig sukkermonster, men skal igang igen efter jeg har født så de sidste 12-15 kg kan komme af

Jeg er helt sikker på at jeg kan holde fokus, var bare i tvivl om det overhovedet var realistisk. Ligenu er jeg ret inaktiv, men pga tidligere træning er min kondition heldigvis stadig okay.

har planlagt at skære al ris, pasta, kartofler og brød fra. Og kun drikke vand .. Og kaffe, kan ikke undvære min kaffe 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

Papillon skriver:

Det er ikke urealistisk, men du skal nok være klar på at være standhaftig for at nå målet på den tid  

Jeg er ret sikker på at jeg godt kan holde fokus 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

Missy_B skriver:

Og WOW  virkelig flot gået! 

Anmeld

2. januar 2015

Missy_B

Anonym skriver:

Og WOW  virkelig flot gået! 

Takker, er helt sikker på at du nok skal klare det!!

jeg hepper på dig 

Anmeld

2. januar 2015

Lotus86

Det tror jeg godt du kan nå, men du skal virkelig være standhaftig. God plan at fjerne de grimme kulhydrater, der vil du hurtigt kunne se en forskel. Sørg for at der altid er mest grønt på din tallerken, og tænk over hvad du propper i munden i mellem de 3 hovedmåltider, det er tit de små måltider man ikke tænker over, som de slemme. 

Jeg har selv tabt 6.5 kg. på 2 måneder ved hjælp af en diætist, det kan virkelig anbefales. Det er endda uden motion, så der var nok røget mere hvis jeg havde fået dyrket motion også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.