Her fra februar starter jeg mit bachelorsemester. Jeg har kun 2 undervisningsdage om ugen, onsdag 8-12 og fredag 11-13. Så har jeg selvfølgelig en kanon masse bachelor-arbejde, så det er jo ikke sådan jeg har fripas resten af tiden
Begge undervisningsdage er obligatoriske, hvor det 8-12 er særligt vigtigt, fordi det er mit bachelorseminar.
Indtil nu har vi haft en luksus at kunne aflevere børn mellem 8.30-9.00. Nu er vi flyttet væk fra Århus og skal dermed ind med bus. Så hvis jeg skal aflevere de dage, skal de afleveres allerede ca. 7.00!!
For jeg skal sidde i bussen kl. 7.15. Så de skal egentlig afleveres lidt før 7, så afleveringen ikke bliver stresset/presset (de skal afleveres 2 forskellige steder i samme institution).
Anyway, jeg tager lidt sorgerne på forskud. Min kæreste er færdiguddannet her i januar, og det er kun et problem, hvis han får job med det samme, hvor han skal arbejde 8-16. Ellers kan han jo bare aflevere.
Men HVIS nu vi ender i den situation, hvad så? Jeg ved, at det er hverdag for mange, og jeg dømmer ikke folk, hvis liv ser sådan ud! Grunden til det bekymrer mig er, at børnene altid har mødt 'sent' i hele deres institutionsliv, og for mig virker det modbydeligt at skulle aflevere dem på det tidspunkt, hvor de normalt vågner
Så skal de ud af sengen nok 5.30. Og Rose er en sensitiv lille pige, som i forvejen kan have det svært med alt det institutionshalløj.
Fordelen er jo så, at jeg kunne hente dem allerede kl. 13, men der sover den lille jo til middag, så ved ikke helt? Og måske Rose også gør, hvis hun er kommet op så tidligt.
Ej ved godt jeg bekymrer mig meget på forhånd, men jeg er mega planlægningsmenneske og har brug for at have styr på det..
Anmeld