P pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg er stoppet på p piller efter 3 år.

Jeg ved alle reagere forskellig når de stopper. Men hvordan reagerede du?  Hvor lang tid gik der inden du fik mens? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2015

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg ved alle reagere forskellig når de stopper. Men hvordan reagerede du?  Hvor lang tid gik der inden du fik mens? 

Da jeg stoppede med p-piller fik jeg det langt bedre! Min cyklus var på omkring 30-31 dage lige fra starten jeg stoppede. 

Mit humør blev bedre og alle mine maveproblemer forsvandt 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Da jeg stoppede med p-piller fik jeg det langt bedre! Min cyklus var på omkring 30-31 dage lige fra starten jeg stoppede. 

Mit humør blev bedre og alle mine maveproblemer forsvandt 

Tak for dit hurtig svar  

Jeg havde uregelmæssig mens før p pille start. Jeg stopper pga flere ting. 

Anmeld

3. januar 2015

Clisolka

Anonym skriver:

Tak for dit hurtig svar  

Jeg havde uregelmæssig mens før p pille start. Jeg stopper pga flere ting. 

Jeg stoppede pga. projekt baby i sin tid og jeg fik det hurtigt bedre  Jeg havde taget p-piller siden jeg var 18, så det var mange år jeg havde taget dem (jeg er 36 nu). Imellem mine graviditeter har jeg taget p-piller, men jeg fik det på akkurat samme måde igen, da jeg startede. 

Nu er det 1½ års tid siden jeg fødte den mindste, og jeg har ikke taget ikke p-piller siden - det må jeg ikke få, og det er helt fint for mig 

Anmeld

3. januar 2015

Lisette W

Anonym skriver:

Jeg havde spist p-piller i 6 år. Jeg spiste pakken op, og fik mens to dage efter sidste pille, som altid. Og siden da har jeg ikke haft mens. Jeg blev gravid i første cyklus - jeg havde ellers læst et sted at det ville tage kroppen et halv til et helt år får kroppen var sig selv igen, men man kan åbenbart være heldig 

Anmeld

3. januar 2015

Princesspigen

Anonym skriver:

Jeg fik min mens kort efter.. De første par måneder var der lidt rod i cyklussen så kunne ik helt forudse hvornår min mens kom.. 

Men efter 4 måneder fik jeg ikke min mens mere og var 1 måned henne i min graviditet.. 

Anmeld

3. januar 2015

B&J

nu havde jeg godt nok været på mine i 7år men da jeg stoppede fik jeg min Mens som alm tid ja den er virkelig punktlig og jeg har de samme smerter og syntomer som hvis jeg er på p-piller og hvis jeg ikke er

Anmeld

3. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg ikke stoppet pga  projekt baby, men fordi jeg ikke må få dem mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.