Sort ansigtsmaske mod hudorme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2015

Troldemommi

Bshizzle skriver:

Jeg har prøvet den.. Og (undskyld mit sprog) FJÅÅÅÅK det gjorde ondt at pille den af!!!!! 

Den sidder bare SÅ fast!! 

Men HUSK.. Den skal ikke sidde i hele ansigtet men kun i Pande, Næse og Hage. 

(Dette glemte jeg bare...)  HAHA! 

Det skal jeg nok huske 

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2015

Babydrøm

Troldemommi skriver:

Er der nogen herinde som har prøvet den der sorte ansigtsmaske der skulle være god mod hudorme, syntes jeg har fået grimme hudorme på min næse og vil gerne af med dem 

erfaringer søges? 

Monica 

Jeg synes også at den er rigtig god Den skal ligges i et tykt lag og kun der du har problemer, for ellers gør den ret så ondt at tage af  Når jeg tager mig tid til at være ekstra god ved min hud, bruger jeg først en skrub, derefter den sorte maske og til sidst en god fugt maske - som at være født på ny  

Anmeld

3. januar 2015

Sander&Vitus-Mor

Troldemommi skriver:

Er der nogen herinde som har prøvet den der sorte ansigtsmaske der skulle være god mod hudorme, syntes jeg har fået grimme hudorme på min næse og vil gerne af med dem 

erfaringer søges? 

Monica 

Jep, og den virker ikke på mig eller manden. Vi har købt den dyre model den der hedder black mask jorgobé. 

Anmeld

3. januar 2015

Troldemommi

Sandersmor skriver:

Jep, og den virker ikke på mig eller manden. Vi har købt den dyre model den der hedder black mask jorgobé. 

Mærkeligt at den ikke virker på alle, må prøve mig frem 

Monica 

Anmeld

3. januar 2015

Troldemommi

Babydrøm skriver:

Jeg synes også at den er rigtig god Den skal ligges i et tykt lag og kun der du har problemer, for ellers gør den ret så ondt at tage af  Når jeg tager mig tid til at være ekstra god ved min hud, bruger jeg først en skrub, derefter den sorte maske og til sidst en god fugt maske - som at være født på ny  

Ren selvforkælelse 

dejligt

Monica 

Anmeld

3. januar 2015

xStinepigen

Troldemommi skriver:

erfaringer søges? 

Monica 

Den efterlader en lækker blød hud. Men med henblik på hvad den burde gøre, fjernes hudormene altså ikke. Den fjerner bare alle de små hår man har i ansigtet, og de fleste synes faktisk den gør helt ondt at fjerne 

Anmeld

3. januar 2015

moaren

Jeg har også prøvet den (manden har også ) og syntes den er ganske glimrende. Vigtigt at rense huden godt inden, så porerne er åbne og så skal tuben rystes godt. 

Hvis jeg må anbefale dig noget, så vil jeg sige produkter fra Murad. De har nogle helt fantastiske produkter og de der hudorme, de forsvinder altså. Om ikke andet, så bliver porerne meget mindre og det er jo egentlig dét det handler om 

Anmeld

3. januar 2015

Chevro

Troldemommi skriver:

erfaringer søges? 

Monica 

Bare husk at åbne dine porer inden du påføre den (; altså med varmt vand! og put den på små steder af gangen, så du ikke rammer de steder  hvor huden er meget tynd! Det kan gøre pænt NAS  Når den skal af altså.. Hehe..

og så når det er helt af osv, så påfør kold vand på huden - for at lukke porerne igen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.